zákaznická linka

+420 602 300 970

  • auto-podstranka

Fotogalerie montáží

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Škoda Yeti 1.8 TSI CDAAPetr 2017-01-16 12:09
Dobrý den,
děkuji velmi za odpověď. Mohu ji tedy volně interpretovat tak, že při mé stávající průměrné spotřebě benzinu cca 9,5 l / 100 km, bude po přestavbě spotřeba benzinu cca 1,25 l (13 %) a plynu ten zbytek tedy 9,5 - 1,25 = 8,25 x 1,2 = cca 10,0 l plynu (předpokládám 20 % koeficient pro navýšení spotřeby plynu proti benzinu). Nebo těch 13 % spotřeby benzinu je pouze pro samotnou jízdu a ne studené starty apod.
Prosím neberte mě přímo za slovo, nejde mě o desetiny, ale o hrubé údaje (měl jsem Octavii 1.8 AGN, spotřeba 10,5 l LPG a 0,75 l benzinu, systém Omegas, u vás montovaný a bez problému do teď provozovaný) a rád bych věděl reálná čísla u systému LANDI RENZO s TSI 1.8. Rozdílné režimy provozu a stavu motoru samozřejmě udělají své.
Děkuji a přeji pěkný den.
# Škoda Yeti 1.8 TSI CDAAPetr 2017-01-16 00:52
Dobrý den,
uvažuji o zástavbě LPG do Yetiho s motorem CDAA a to systémem LANDI RENZO. Můžete prosím z vaší zkušenosti (respektive vašich zákazníků) na základě přestavěných aut sdělit reálné (průměrné) hodnoty spotřeby LPG a benzinu na ujetých 100 km ?
Pročetl jsem téměř celé fórum, ale skutečné - reálné údaje jsem nikde nenalezl. Přívstřik benzinu 5 - 10 % (nad 4500 otáček) je sice vodítkem, ale po některých zde uvedených údajích již předělaných automobilů konkrétních zákazníků (s motory TSI) se mě tyto údaje moc nezdají. Jaká je tedy realita tohoto motoru ?
Děkuji.
# YetiIng. Ladislav Pataky 2017-01-16 10:23
Dobrý den.
Nezaměňujme přívstřik benzínu z důvodu ochrany ventilů jakéhokoli motoru, s provozem přímovstřikového motoru FSI, TFSI GDI atd. V prvním případě můžeme programem nastavit určité množství přívstřiku benzínu v otáčkách od-do, stanovit od jakého podtlaku, případně procentuelní množství. Tento přívstřik benzínu je prioritně pro ochlazování ventilů pokud to je nutné. Motor s přímím vstřikováním v režimu LPG současně spaluje benzín i LPG. Program pro poměr benzínu a plynu stanovuje výrobce podle motorkódů a nelze do poměru zasáhnout. Zkušenosti se spotřebou benzínu jsou odlišné. Rozhoduje stav motoru, zařízení LPG, styl jízdy, provoz ve městě nebo na dálnici, s vozíkem nebo bez atd. Průměr cca 13 % benzínu.
# OPEL ZAFIRA 1.8františek mikeš 2017-01-10 11:10
Dobrý den , rád bych přestavěl OPEL ZAFIRA 1.8 16v Z18XER 103 kw 2006 7 míst na LPG. Je tento typ vozu vhodný pro přestavbu na LPG ? Jaký typ přestavby mi můžete nabídnout ? Určitě bych chtěl toroidní nádrž pod vozem místo rezervy a plnění pod víkem nádrže. Najezdím cca 30 000 km ročně. Děkuji za odpověď . Mikeš
# Opel ZafiraIng. Ladislav Pataky 2017-01-10 11:21
Dobrý den. Váš typ vozidla je vhodný pro přestavbu na LPG. Konkrétní typ zařízení, možnosti umístění nádrže, plnícího hrdla a cenu montáže vám na váš email sdělí vedoucí provozu.
# Suzuki SX4lumír 2017-01-10 07:44
Dobrý den, můžu se zeptat na cenu montáže LPG do tohoto vozidla? Tento vůz vlastním, ale také jsem slyšel názory, že tento motor není moc vhodný pro montáž LPG.
Děkuji
# Suzuki SX4Ing. Ladislav Pataky 2017-01-10 08:44
Dobrý den. Níže jsem načrtnul možnou příčinu odmítavých názorů. Není jedno, jaké zařízení se použije pro montáž tohoto vozidla. Proto je i cena montáže odlišná od standardů. Kontaktujte vedoucího provozu pana Kůse na čísle 602 300 970 který vám cenu montáže nastaví podle druhu zařízení.
# dotazTomáš Suchý 2017-01-09 19:27
Dobrý den. Plánuji nákup vozidla s pohonem 4x4. V užším výběru jsou vozidla Suzuki sx4 s motorem 1.6 vvti a Daihatsu terios. Prosím o radu, které z těchto vozidel je pro následnou přestavbu na LPG vhodnější ? V několika článcích jsem se dočetl, že motor vvti není na přestavbu vhodný, ale netuším proč. U vozidla Daihatsu jsem se nedočetl žádných zkušeností. Před několika lety jsem vaši firmu již využil a vašeho názoru si vážím. Předem děkuji za reakci. T. Suchý C. Budějovice
# dotazIng. Ladislav Pataky 2017-01-10 07:15
Dobrý den.
Pro přestavbu na pohon LPG doporučuji Suzuki sx4 1.6 vvti. Dlouhou dobu byly vozidla s proměnlivým časováním považovány za problematická z hlediska vhodnosti pro přestavbu. Některé starší systémy pracovali se standardním podtlakem a tak měli problémy s řízením časů vstřikování plynu. Dnešní, moderná zařízení z rozšířeným programovým komfortem, umožňují spolehlivé řízení vstřikování plynem.
# nepřepina automatický na plynDaria 2017-01-05 20:54
Dobrý den,
zařízeni Landi Renzo rok montáže 2016, nepřepíná automatický na plyn.
# nepřepíná automaticky na plynIng. Ladislav Pataky 2017-01-06 07:36
Dobrý den.
firma Autogas Centrum Plus 9.1.2017 v 10°°. Oprava
# Audi TFSiRadek 2017-01-03 07:42
Zdravím vás, chci si koupit auto (asi Audi) ten má motor TFSi, jak je to s montáží LPG u těchto motorů, prý je to nějaké složitější...
# Audi TFSiIng. Ladislav Pataky 2017-01-03 08:08
Dobrý den.
Již několik let úspěšně provádíme- montáže vozidel -s přímím vstřikováním FSI, TFSI, GDI atd. Zde, na našem webu najdete seznam vozidel řazených podle motorkódů, u kterých lze provést zástavbu zařízení LPG nebo CNG. Seznam se průběžně aktualizuje. Pokud nenajdete v seznamu váš kód motoru, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem.
Nenazval bych montáže složitějším. Dobré montážní firmy s vyspělou diagnostikou, zázemím dodavatelské firmy a zkušenostmi, provedou přestavbu bez problémů.
# kontrola spotřeby přes telefonJarda 2016-12-26 20:39
Dobrý den. Někde jsem četl, že už existuje možnost okamžité kontroly spotřeby LPG i benzínu na mobilním telefonu. Jak je to u vašich zařízení. Už to nabízíte? Pokud ano, měl bych zájem a uvítal bych popis aplikace a cenu. Děkuji Jarda
# Kontrola spotřeby přes telefonIng. Ladislav Pataky 2017-01-03 07:51
Dobrý den.
Ano, aplikaci do chytrých telefonů pro kontrolu spotřeby LPG i benzínu a dalších parametrů, začneme nabízet v dohledné době. V současnosti provádíme zkoušky zařízení. Po ukončení zkoušek bude stanovena cena. Tuto novinku uvidíte na našem webu v úvodním baneru.
# Špatně startujeAdam 2016-12-13 19:45
Dobry den mam Mazdu 5 na LPG a hodně špatně startuje na poprvé tak osm startu z deseti nechce naskočit a na druhý pokus chytí hned. Chtěl bych se zeptat jestli to může souviset s LPG někde jsem slyšel že po čase může řidiči jednotka lpg rozladit řidiči jednotku auta a že je třeba to zase naladit. Myslíte že to startovní s tím může souviset? Moc děkuji za rady:-)
# Špatně startujeIng. Ladislav Pataky 2016-12-14 07:32
Dobrý den pane Adam. Ano, několikanásobné neúspěšné starty na benzín můžou souviset se špatně nastaveným programem vstřikování plynem. Pokud je směs na plyn bohatá nebo chudá při dojezdu, lambda sonda předá informace řídící jednotce benzínu. Řídící jednotka benzínu pak nastaví parametry vstřikování benzínu podle poslední informace lambda sondy. Při startování pak může být směs vstřikování benzínu bohatá nebo chudá. Opětovné starty částečně vrátí „správné“ parametry pro nastartování. Nevyhnete se návštěvě autorizované dílny vašeho typu zařízení. Doporučuji provést základní kalibraci a pak v zátěži – na silnici, upravit parametry vstřikování plynem podle korekcí řídící jednotky benzínu. K tomu musí být dílna vybavena diagnostickým zařízením. S pozdravem.
# přívstřik benzinuMichal 2016-12-11 17:18
Dobrý den, jsou již známé dlouhodobé testy ochrany ventilových sedel přístřikem benzinu? Všude se všichny výrobci předhání v testech aditiv, ale o benzinu ani slovo. V několika příspěvcích níže uvádíte že 3-5% spotřeby benzinu je dostatečné pro ochranu sedel což je jasné a v jiném, že přístřik začíná od podtlaku 400 milibarů tato hodnota znamená kolika % zatížení motoru nebo kolik musím přidat plyn 1/4, 1/2, nebo 3/4? Děkuji za odpověď
# přívstřik benzínuIng. Ladislav Pataky 2016-12-12 08:23
Dobrý den. Přívstřik benzínu dlouhodobě ověřujeme na firemním vozidle Hyundai i10 permanentním měřením hodnoty teploty výfukových plynů. Výsledkem nastavení má být stejná hodnota teploty při provozu na plyn jako při provozu na benzín. Různá zařízení používají rozdílnou strategii zadávání počátečních hodnot. Zatímco firma BRC doporučuje vstřikovat 20% benzínu od 1500 do 6000 otáček motoru při podtlaku od 500milibar, firmy Landi Renzo a Lovato doporučují otáčky od 4500 v poměru na 15ms plynu – přivstřikovat 2ms benzínu. Firma Europegas zvolila 3 možné strategie: strategii ochranu ventilů, strategii kompenzace slabého reduktoru a možnost strategie nastavení vlastních hodnot uživatele. Z výše uvedeného je jasné, že nelze striktně stanovit množství spotřebovaného benzínu při provozu na plyn. U každého zařízení je to jiné. Empiricky jsme dospěli k hodnotám 3-5%. S pozdravem.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked