přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 602 301 530

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Variátor předstihu.Tomáš 2020-12-30 17:23
Máte někdo jakékoukoli zkušenost s variátorem předstihu u LPG?
# Variátor předstihuJiří Hurský 2021-02-02 09:31
Dobrý den,
u některých zejména přímovstřikových motorů je nutností, jeden z příkladů je v příspěvku hned níže - motor VW 1.0 TSI CHZC, dále například motor VW 1.4 TSI, CZD 110 kW.
Samozřejmě instalace tohoto zařízení ja náročná jak časově, tak i cenově, což prodražuje přestavbu vozidel s motory, které ho vyžadují.
# Golf 1.0 TSIKamil 2020-12-16 21:12
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na přestavbu VW Golf variant 1.0 TSI. Tv. 2017 Kód motoru by měl být chzc.
# Golf 1.0 TSIJiří Hurský 2021-02-02 09:19
Dobrý den,
VW Golf s motorem CHZC lze přestavět se systémem Landi Renzo, v případě zájmu mě kontaktujte na mailové adrese technik@agcplus.cz
# Demontáž brc vstřikuMartin 2020-12-01 14:52
Dobrý den, mužete mi nekdo napsat jak se správně demontují lpg BCR vstřiky? Mockrát děkuji
# volba autaRadek Lavička 2020-10-22 09:35
Dobrý den, prosím o radu. Plánuji koupi cca 10 let starého auta - MAZDA 6 nebo TOYOTA AVENSIS. Co byste mi doporučil jako vhodnější na přestavbu na LPG? Děkuji, Radek Lavička
# Volva autoJiří Hurský 2021-02-02 09:17
Dobrý den,
Mazda 6 je určitě skvělé auto, nebýt problémů s korozí. Navíc u 10ti leté Mazdy 6 již může být ( ale také nemusí ) motor s přímým vstřikováním, což znamená výrazně nákladnější a problematičtější přestavbu na LPG.
S ohledem na antikorozní ochranu a vhodnost přestavby na LPG rozhodně doporučuji Toyotu Avensis, která bude vždy mít motor s nepřímým vstřikem paliva. Tyto vozy přestavujeme se systémem BRC, který si nejlépe rozumí s variabilním časováním ventilů.
# První přepnutí z benzinu na plynAln Halounek 2020-10-14 13:32
Dobrý den,
již delší dobu cca. dva roky mě zlobí první přepnutí z benzinu na plyn. Problém se začne projevovat se snižující se okolní teplotou cca. od 10°C a nižší. Problém se projeví tak, že po zahřátí motoru dojde k přepnutí na plyn a v ten moment jakoby přestalo proudit palivo (plyn), Je cítit výrazné škubnutí, v extrémním případě se motor vůbec nechytne (když mrzne), jde na tři válce rozsvítí se kontrolka chyby motoru. Musím přepnout na benzin a po chvíli to zkusit znovu. Jakmile se chytne, už je vše v pohodě a přepínání funguje dobře třeba i po několika hodinách. Zmiňovaný problém mám vždy ráno, při prvním přepnutí. Mechanik mi říká, že je problém v řídící jednotce, ale že opravit nejde a nemůže se do ní "dostat" a upravit diagnostiku, že je to starý model (napadlo mě rozhýbat vstřikovače dřív) Mě se toto vysvětlení nezdá :-( Mam auto Ford Focus 1.6 74KW r.v. 2007 najeto na plyn 180 000Km . Vstřikovače mají 35000Km. Prosím o radu, kde by mohl být problém.
Děkuji Halounek
# dotaz na přestavbuMartin Pavlik 2020-10-12 23:27
Dobrý den. Mam dva dotazy.
1.Mám 7 letou fábii 1,2 HTP 51 Kw. Najeto 90000km. Uvažuji u přestavbě. Jaký systém jste mi doporučili a byli schopni namontovat?
2. Uvažuji o koupi Dacia Lodgy 1,3 Tce 75 kw (je to přímovstřik s turbem). Máte zkušenosti s přestavbou tohohle motoru? Eventuelně co by ste mi do něj doporučili za systém? Děkuji
# dotaz na přestavbuJiří Hurský 2020-10-21 12:46
Dobrý den,
1. Fabia HTP jde přestavět bez problémů a prakticky s čímkoli, cena přestavby od 20.000 Kč s úplně nejednodušším systémem Europe Gas, nicméně aby to slušně fungovalo doporučoval bych připlatit za systém s připojením na OBD vozidla,cena by byla okolo 24.000, ceny s DPH.
2. Motor Renault / Dacia 1.3 TCe zatím nelze přestavět, systém pro přestavbu připravuje Landi Renzo, ale zatím to vypadá, že přestavba tohoto motoru bude velmi nákladná, protože systém pro přestavbu tohoto motoru je komplikovaný.
# konektorJiří Bruner 2020-09-07 18:14
dobrý den, potřeboval bych konektory (male a female) pro napojení na benzinové vstřikovače Bosch Vstřikovací ventil BOSCH 0 280 158 336 . Nevíte kde je koupit?
# konektorJiří Hurský 2020-10-21 12:34
Dobrý den,
omlouvám se zapozdní reakci, zkuste se obrátit na náš sklad, viz kontakty.
# Espace 3.5David Doležel 2020-09-07 09:45
Dobrý den, problém je od počátku, pokud jedu na benzín po smazání chyb, tak se neobjeví. Vstřikovače mají 15 ohmů a stačí nepatrná změna a hned se ukáže chyba - vyskouseno.
# Už startujeJan Kavik 2020-09-02 13:06
8.3.2020 jsem tady psal, že Fiat Doblo II 1,4 70 kW nestartuje. Vyřešeno, startuje napoprve.Do benzínové ŘJ nahrán nově aktualní program FIAT. Pak LPG Tartarini seřízeno. Smazat adaptace (u neautorizovaných servisů) se totiž nepovedlo, přesto si svůj zmetek nechali zaplatit. Třetí plynář chtěl najet 500 km, tím se také nic nezlepšilo. Třetí zmetek vytvořen, ale opět za peníze, jako by poruchu odstranil. Kde to jsme? Kde se vytratili odborníci?
# Už startujeJiří Hurský 2020-09-07 09:08
Dobrý den
Děkuji za info k vyřešení problému, takto by mělo fórum vypadat. Systém Tartarini nemá u nás přilíš rozšířené servisní zázemí, nicméně je fér zákazníkovi předem říct, že daný systém neumím servisovat, respektive že se mohu pokusit o diagnostiku závady, ale s nejistým výsledkem. Pokud zákazník s tímto souhlasí je na druhou stranu v pořádku aby servisu zaplatil férovou částku za čas s tím strávený.
Smazat benzinové adaptace může u některých vozidel vyžadovat tovární diagnostiku značky, kterou pochopitelně mají především autorizované servisy.
# Espace 3.5David Doležel 2020-09-02 12:22
Dobrý den, mám ve voze Espace 3.5 V6 lpg s jednotkou avance 448. Při přepnutí na lpg se vždy rozsvítí chyba vstřiků. Jednotka vozidla pozná změnu parametrů, zřejmě. Má europegas řešení tohoto problému? Např. Emulátor. Díky
# Espace 3.5Jiří Hurský 2020-09-07 09:09
Dobrý den,

problém je ve vozidle od počátku - od přestavby, nebo se vyvinul časem během provozu? To je dost podstatná informace.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 12:00, 12:30 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fb twitter linked