Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

banner dieselgasDieselgas je duální palivový systém naftových motorů diesel - LPG nebo CNG, který umožní úsporu nákladů na pohonné hmoty.

Použití dvou paliv různých vlastností najednou není ve světě žádná novinka. V Austrálii, Kanadě ale i v Severní Americe je systém dieselgas LPG  využíván v těžké dopravě již mnoho let. V Evropě se dieselgas začal objevovat až v poslední době v souvislosti s dramatickým zvyšováním cen pohonných hmot.

Jak Dieselgas funguje?

Princip funkce dvojího paliva spočívá v přidávání plynu LPG nebo CNG do nasávaného vzduchu motorem. Tato aditivace způsobuje zásadní změnu složení spalované směsi ve válcích dieselového motoru. Tato směs je i nadále zapalována vznícením vstříknuté nafty pod vysokým tlakem. Ve válci se však smísí se směsí plynu a vzduchu. Dochází k rychlejšímu zapálení, ale hlavně mnohem dokonalejšímu prohoření této směsi a tím účinnějšímu využití energie paliva.

Co obnáší přestavba vozidla na Dieselgas?

Přestavba diesel motoru na mixování paliv - nafta/LPG je naprosto neinvazivní. Zásah do motoru ani jeho příslušenství není nutný. Přestavba spočívá v osazení reduktoru tlaku plynu a řídící jednotky plynu. Do sání jsou poté zavedeny výstupy vstřikovačů plynu a na výfukové potrubí je osazeno čidlo teploty výfukových plynů a lambda sonda. Samozřejmě nechybí ani čidlo klepání motoru kvůli eliminaci detonačního spalování.

Úspora se systémem Dieselgas

Efekt úspory spočívá v nahrazení části množství vstřikované nafty přidávaným plynem. V praxi je tímto způsobem běžně dosahováno značných finančních úspor na nákladech na pohonné hmoty zejména užitkových, nákladních vozidel a také pracovních strojů. 

Pro koho je Dieselgas vhodný?

Tento systém duálního pohonu má velmi široké spektrum použití. Nejvíce jej ocení provozovatelé vozidel a strojů s vysokou spotřebou nafty. V praxi se systém osvědčil především v kamionové dopravě na dálkových trasách, dále v autobusové dopravě a v neposlední řadě také u zemědělské a stavební techniky, kde kromě značných úspor na pohonných hmotách je také třeba připomenout významné snížení emisí vlivem podstatně lepšího prohoření duální směsi.

Dieselgas je vhodný i pro použití v menších vozidlech kategorie M1 a N1, pak také středně těžká nákladní vozidla kategorie N2, nebo M2. Co se týká malých vozidel, ani zde není Dieselgas LPG úplně bez zájmu. Nejčastěji jsou to vozidla kategorie M1 ze segmentu SUV a pak také pickupy a dodávky.

Pokud uvažujete o přestavbě vašeho vozu na Dieselgas, obraťte se na nás. Rádi Vám vše vysvětlíme a zpracujeme nezávaznou cenovou nabídku.

geis22. 11. 2018 Vážení obchodní partneři, v závěru letošního roku budou naše systémové přepravy balíkových, kusových a paletových zásilek probíhat standardně ve všech pracovních dnech kromě pondělí 31.12., kdy budou naše provozovny uzavřeny. Pro větší jistotu doručení vašeho zboží zákazníkům do vánočních svátků doporučujeme odeslat ideálně do 14.12.2018. Zboží vyzvednuté i po tomto datu budeme samozřejmě doručovat standardně, ale roste riziko zpoždění. Děkujeme za pochopení. Váš Geis tým

Palivo v podobě LPG vzbuzuje u řady řidičů určitou nedůvěru. Pokud se řadíte do skupiny řidičů, kteří váhají nad přestavbou svého vozidla na LPG mohl by vám náš článek pomoci v rozhodování.

Jak jsme se zmínili již v předchozích článcích cena benzínu a nafty neúměrně roste. Jediná možnost jak opravdu začít šetřit a neřešit výdaje za ujeté kilometry je přestavba auta na plyn. Ale kolik taková přestavba stojí?

Pomyslné nůžky mezi cenami benzínu a nafty se proti plynným palivům se tak rozevřeli, že dnes o přestavbě na plyn uvažují i její odpůrci. Není divu, přestavěná octavie na plyn se oproti benzínové vyplatí již po ujetí dvaceti tis. kilometrů. Pro běžné motoristy to znamená rok ježdění, služební řidiči to zvládají i za čtvrtinu času. Proto se zájem o přestavbu vozidla na plyn stává velmi vyhledávaným řešením.

Jak jsme se již zmínili v předchozím článku ceny za pohonné hmoty stále stoupají. Bohužel v pokles ceny v nejbližší době doufat nemůžeme…. Jak je to, ale s cenou pohonných hmot v oblíbených dovolenkových destinací?

Čeští řidiči u čerpacích stanic nadávají nad neustále stoupající cenou za benzín a naftu. Za zvyšování cen může zdražování ceny ropy, která se přehoupla přes hranici 74 dolarů, což je nejvíce od roku 2014 a bohužel aktuální ceny nejsou u konce a porostou dál.

Jsme česká společnost s více jak 20letou praxí v oboru přestaveb automobilů na alternativní pohony LPG a CNG. Naše společnost zákazníkům i montážním firmám nabízí široký spektrum služeb spojených s přestavbami alternativních pohonů na LPG a CNG.

Každoročně ceny pohonných hmot rostou. Po celé Evropě rostou ve velkých městech nízkoemisní zóny, do kterých některé vozy jezdit nemohou, ta na alternativní pohon LPG či CNG ano.

Zkapalněný plyn pro pohon automobilů celosvětově je nejvíce rozšířené alternativní palivo. Asi 10 milionů vozidel na celém světě jezdí s tímto pohonem. Poprvé byl zkapalněný plyn pro pohon automobilů použit v roce 1920 v Americe. V šedesátých letech dospěla tato technologie do Evropy; v maximálním rozsahu se zkapalněný plyn používá teprve od osmdesátých let.

Potřebujete poradit, máte otazky? Kontaktujte nás!

Vyplňte prosím své jméno

Vyplňte prosím svůj e-mail

Vyplňte prosím Vaše telefonní číslo

Neplatný Vstup

Potvrďte prosím souhlas

Opište kód Neplatný kód

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked