Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.
AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.
Heydukova 1650
Strakonice
386 01
Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz
© 2013 - 2023 AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o. Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies | Přestavba a montáž LPG Strakonice | Auto na LPG | Auto na CNG | Mapa stránek | Nastavení cookies | Vytvořeno v Rexonix
u některých zejména přímovstřikových motorů je nutností, jeden z příkladů je v příspěvku hned níže - motor VW 1.0 TSI CHZC, dále například motor VW 1.4 TSI, CZD 110 kW.
Samozřejmě instalace tohoto zařízení ja náročná jak časově, tak i cenově, což prodražuje přestavbu vozidel s motory, které ho vyžadují.
VW Golf s motorem CHZC lze přestavět se systémem Landi Renzo, v případě zájmu mě kontaktujte na mailové adrese technik@agcplus.cz
Mazda 6 je určitě skvělé auto, nebýt problémů s korozí. Navíc u 10ti leté Mazdy 6 již může být ( ale také nemusí ) motor s přímým vstřikováním, což znamená výrazně nákladnější a problematičtější přestavbu na LPG.
S ohledem na antikorozní ochranu a vhodnost přestavby na LPG rozhodně doporučuji Toyotu Avensis, která bude vždy mít motor s nepřímým vstřikem paliva. Tyto vozy přestavujeme se systémem BRC, který si nejlépe rozumí s variabilním časováním ventilů.
již delší dobu cca. dva roky mě zlobí první přepnutí z benzinu na plyn. Problém se začne projevovat se snižující se okolní teplotou cca. od 10°C a nižší. Problém se projeví tak, že po zahřátí motoru dojde k přepnutí na plyn a v ten moment jakoby přestalo proudit palivo (plyn), Je cítit výrazné škubnutí, v extrémním případě se motor vůbec nechytne (když mrzne), jde na tři válce rozsvítí se kontrolka chyby motoru. Musím přepnout na benzin a po chvíli to zkusit znovu. Jakmile se chytne, už je vše v pohodě a přepínání funguje dobře třeba i po několika hodinách. Zmiňovaný problém mám vždy ráno, při prvním přepnutí. Mechanik mi říká, že je problém v řídící jednotce, ale že opravit nejde a nemůže se do ní "dostat" a upravit diagnostiku, že je to starý model (napadlo mě rozhýbat vstřikovače dřív) Mě se toto vysvětlení nezdá :-( Mam auto Ford Focus 1.6 74KW r.v. 2007 najeto na plyn 180 000Km . Vstřikovače mají 35000Km. Prosím o radu, kde by mohl být problém.
Děkuji Halounek
1.Mám 7 letou fábii 1,2 HTP 51 Kw. Najeto 90000km. Uvažuji u přestavbě. Jaký systém jste mi doporučili a byli schopni namontovat?
2. Uvažuji o koupi Dacia Lodgy 1,3 Tce 75 kw (je to přímovstřik s turbem). Máte zkušenosti s přestavbou tohohle motoru? Eventuelně co by ste mi do něj doporučili za systém? Děkuji
1. Fabia HTP jde přestavět bez problémů a prakticky s čímkoli, cena přestavby od 20.000 Kč s úplně nejednodušším systémem Europe Gas, nicméně aby to slušně fungovalo doporučoval bych připlatit za systém s připojením na OBD vozidla,cena by byla okolo 24.000, ceny s DPH.
2. Motor Renault / Dacia 1.3 TCe zatím nelze přestavět, systém pro přestavbu připravuje Landi Renzo, ale zatím to vypadá, že přestavba tohoto motoru bude velmi nákladná, protože systém pro přestavbu tohoto motoru je komplikovaný.
omlouvám se zapozdní reakci, zkuste se obrátit na náš sklad, viz kontakty.
Děkuji za info k vyřešení problému, takto by mělo fórum vypadat. Systém Tartarini nemá u nás přilíš rozšířené servisní zázemí, nicméně je fér zákazníkovi předem říct, že daný systém neumím servisovat, respektive že se mohu pokusit o diagnostiku závady, ale s nejistým výsledkem. Pokud zákazník s tímto souhlasí je na druhou stranu v pořádku aby servisu zaplatil férovou částku za čas s tím strávený.
Smazat benzinové adaptace může u některých vozidel vyžadovat tovární diagnostiku značky, kterou pochopitelně mají především autorizované servisy.
problém je ve vozidle od počátku - od přestavby, nebo se vyvinul časem během provozu? To je dost podstatná informace.