Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Odp.: FórumDana Liptakova 2019-01-20 10:58
Dobrý den,
už několik let jezdím s Octavií na lpg a veliká spokojenost. Nyní sháním nové auto a celkem se mi zamlouvá Rapid 1.0 81kw .. chci se zeptat, jestli má smysl dělat přestavbu u tohoto motoru na lpg? Jde mi o spotřebu, protože měsíčně najezdím přes 2000km a čistě na benzín opravdu jezdit nechci. Děkuji
# Vyplati se Lpg na 500km.mes.David vojacek 2018-12-28 14:20
Ahoj.kvuli zmene zamestnani musim koupit vuz. Denne 16km. Mesicne max.500km. Vyplati se starsi Lpg ,nebo radeji holy benzinak v cene okolo 20-30000.-? Nebudou pri tak malem najezdu prubezne naklady na jizdu vyssi nez u holeho benzinaku? Diky
# Vyplatí se LPG na 500 km měsíčně?Jiří Hurský 2019-01-07 09:09
Ahoj,
to záleží na spoustě věcí. Nevím o jaké vozidlo se jedná, ale předpokládám, že zvažujete přestavbu zakoupeného, nikoli nákup již přestavěného vozidla. Pokud ano, bude záležet na tom o jaké vozidlo půjde, jakou bude mít spotřebu, kolik bude stát jeho přestavba, jak dlouho si ho budete chtít ponechat a kolik km s ním celkově budete chtít najezdit. Tohle všechno je potřeba si dát na papír a spočítat si to. 1 litr LPG dnes stojí přibližně polovinu ceny 1 litru benzinu BA95, a spotřeba na LPG bude dle kvality LPG podobná, případně mírně vyšší, než na benzin.
# palubní počítačJiří 2018-12-21 11:50
Dobrý den, mám dotaz. Po vestavbě systému Landi Renzo do vozu Dacia Duster 1,6 (motor Nissan), rok výroby 2016, najeto 47000km, se mi rozhasil totálně palubní počítač. Palivoměr benzínu ukazuje po každém startu jiný stav benzínu a to v rozdílech např. rezerva až plná nádrž. Takže nevím kolik benzínu vlastně mám. Ve firmě která vestavbu dělala mi řekli, že je to tím, že palivoměr ukazuje podle najetých km. To se mi jeví jako hloupost protože to by ukazoval pořád stejně respektive vždy méně a ne jednou míň a jednou více. Spotřeba plynu je 11,5l/100 což se mi zdá také moc když na benzín jsem jezdil za 8,5l/100. Palivoměr plynu ukazuje úplně co se mu zachce, např. při půlce nádrže ukazuje rezervu. Možná to může být tím, že nádrž je polská tudíž neoriginál landi renzo. Motor se mi pravděpodobně přehřívá (Duster nemá ukazatel teploty), jelikož po vypnutí motoru doznívají zvuky na které jsem byl zvyklý v létě po vypnutí motoru při zaplé klimatizaci. Máte zkušenosti nebo typ jak odstranit výše popsané problémy? Děkuji za odpověď J.
# Palubní počítač.Jiří Hurský 2019-01-07 08:51
Dobrý den,
Je pravdou, že u stav benzinu v nádrži u některých vozidel počítá palubní počítač podle časů benzinových vstřiků z řídící jednotky vozidla, ze kterých přibližně vypočítá množství spotřebovaného paliva. To znamená, že palubní počítač "si myslí ", že benzin z nádrže ubývá, i když neubývá, protože benzinová řídící jednotka je v provozu i když vozidlo jezdí na plyn a ne na benzin. Plynová ŘJ s benzinovou nijak nekomunikuje, pouze z ní odečítá některé provozní údaje, což znamená že benzinová ŘJ se vždy chová stále stejně, jako při provozu na benzin a předává palubnímu počítači stejná data. S výše uvedeným souvisí i to, že palubní počítač nemůže při provozu na plyn nikdy zobrazovat 100% správnou spotřebu plynu, protože časy plynových vstřiků jsou odlišné od benzinových a palubní počítač vozidla s daty z plynové ŘJ nepracuje. Výše uvedené neplatí pouze pro některá vozidla s tovární zástavbou plynu ( zejména CNG ), která mají plně integrovanou řídící elektroniku.
Problémy s měřením hladiny benzinu při provozu na plyn se řeší tzv. emulátory, což je zjednodušeně řešeno zařízení, které dodá benzinové řídící jednotce, případně palubní elektronice vozidla upravený signál, nebo upravená data ze snímačů tak, aby fungovala správně. Aby se vybral správný emulátor, je potřeba vědět jistě, jak přesně měření v daném vozidle funguje. Tuto informaci by měl umět podat autorizovaný servis značky.
# Obsah nádržeRobert 2018-12-14 16:08
Dobrý den, u Felicia s válcovou nádrží 60l se po úplném vyjetí plynu dotankuje u téměř všech zatím použitých čerpacích stanic vždy maximálně cca. 42 litrů, což je asi 70% a ne 80%. Zřejmě to bude částečně i tím, že v nádrži i po vyjetí do maxima zbyde ještě několik litrů. Zajímalo by mě, zda i u nádrží místo rezervi je to zhruba stejné, tzn. že reálně použitelný obsah nádrže je cca.70%?
# Obsah nádržeJiří Hurský 2019-01-07 08:04
Dobnrý den,
pokud je správně namontován multiventil a není např. ohnutý plovák, měla by nádrž jít vždy naplnit do 80%. Doporučuji návštěvu nějakého servisu LPG, ideálně toho kde vám plyn do auta namontovali, aby to překontrolovali. Upozorňuji, že aby to mohli udělat, musí demontovat multiventil z nádrže, takže musí být prázdná.
# Chevrolet CruzeJirka 2018-12-05 11:16
Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s montáží a následným provozem LPG ve vozidle Chevrolet Cruze, rok výroby od 2011, s motory 1.6 91 kw a 1.8 kw, kdy motory nejsou vybaveny hydraulickým vymezováním ventilové vůle. Chtěl bych i toto vozidlo jako ojetinu pořídit a přestavět opět na LPG, ale nejsem si jistý, jestli provoz na LPG ventily bez problémů vydrží. Děkuji za radu.
# Chevrolet CruzeJiří Hurský 2018-12-11 08:43
Dobrý den,
protože nejde zase o tak častý vůz, širší zkušenosti co do dlouhodobé spolehlivosti s ním nemáme. Nicméně Chevrolety motoricky špatnou pověst nemají, takže pokud se při montáži a nastavování systému provedenou určitá preventivní opatření jako například trvalý přívstřik určitého podílu benzinu, nebo přímaz aditivem, o ventily bych se neobával. Všeobecně se ale u motorů bez hydraulického vymezování ventilové vůle doporučuje její častější kontrola a případné vymezení. Ta by se ale měla v intervalu stanoveném výrobcem vozidla provádět i při provozu na benzin. Realita je ale taková, že to nikdo nedělá, dokud nemá problém. Při provozu na LPG bych ale pravidelnou kontrolu doporučoval.
# Přímaz ventilu podtlakový nebo elektronicky?rob kol 2018-11-02 23:17
DD, prosím o Váš nazor,Bez ohledu na cenu, je spolehlivější a lepší přimaz ventilů podtlakový nebo elektronicky ? Ev. jaké jsou výhody a nevýhody obou provedení? Děkuji.
# Přímaz ventilů podtlakový nebo elektronicky?Jiří Hurský 2018-11-05 10:45
Dobrý den,
pokud pomineme cenu, je co do provozních vlastností určitě lepší systém aktivní elektronický. Je to z prostého důvodu přesnějšího a rovnoměrnějšího dávkování aditiva při všech výkonových režimech motoru. Co se týče provozní spolehlivosti odpovím tak, že jednodušší systém má vždy menší pravděpodobnost poruchy. To ale platí vždy a všude. Elektronický systém principiálně poruchový není. Navíc je propojen s řídící jednotkou plynového systému, která zpravidla dokáže na jeho případné selhání upozornit.
# poděkováníMilan 2018-10-29 20:47
Dobrý den pane Hurský,
děkuji za obsáhlou a srozumitelnou odpověď.
Přeji hezký den a hodně spokojených zákazníků.
Milan
# ochrana ventilůMilan 2018-10-27 19:22
Dobrý den pane Hurský,
Děkuji za odpověď. S přestavbou jsem opravdu spokojen a chtěl jsem se poradit, co udělat, aby motor pracoval při všech otáčkách v optimálním režimu. Můj dotaz na systém ochrany ventilů směřoval k tomu, zda by při jízdě po dálnici, nebylo vhodnější přepnout provoz pouze na benzin.
Ještě jednou děkuji za čas, který jste mi věnoval a přeji hezký den. Milan
# Ochrana ventilůJiří Hurský 2018-10-29 10:48
Dobrý den,
samozřejmě přepnutím na benzin při vyšší zátěži nikdy nic nezkazíte, pouze pak nešetříte. Co se týče jízdy po dálnici, bude záležet v jakém režimu pojedete. Pokud pojedete po naší dálnici 130 km/h, motor bude pravděpodobně točit někde kolem 3500 ot./min ( u motoru 2.0 v Outlanderu asi i méně ) a v tomto režimu můžete bez obav jet na LPG. Pokud pojedete třeba po německé dálnici rychleji - myslím trvale, a otáčky pak budou trvale řekněme nad 4500 a více, motoru přepnutí na benzin samozřejmě pomůže. Osobně si ale myslím, že na to bylo při nastavování systému během montáže již pamatováno a pro vyšší otáčky máte nastaven přívstřik benzinu.
# Ochrana ventilůMilan 2018-10-22 11:29
Dobrý den,
nechal jsem si vestavět u autorizovaného prodejce do nového Mitsubishi Outlander LPG LANDI RENZO s přidáváním aditiva na ochranu ventilů a ventilových sedel. Rád bych se zeptal,, jak je u tohoto systému řešena ochrana ventilů a ventilových sedel s ohledem na zatížení motoru při vysokých otáčkách. Dočetl jsem se, že při vysokých otáčkách a při velkém zatížení (např. při jízdě po dálnici) systém aditivum nedávkuje, protože v sání motoru není potřebný podtlak. Protože jinak jsem s vestavbou velmi spokojen (spotřeba cca 8 l LPG na 100 km), prosím o informaci zda je tato situace nějak řešena, nebo jaký režim provozu je třeba zvolit. Děkuji za odpověď a přeji a hezký den. Milan
# Ochrana ventilůJiří Hurský 2018-10-24 11:56
Dobrý den,
koupil jste si vozidlo přestavěné přímo od autorizovaného prodejce. Proto věřte, že daný LPG systém je pro vozidlo řádně otestován a zvolen tak, aby fungoval pro daný motor optimálně.
Všeobecně k Vašemu dotazu: může a nemusí se použít kombinace přimazávání aditivem a navíc přívstřik benzinu při špičkovém výkonu - nejvyšších otáčkách. Rozhodnutí, jak systém nastavit záleží vždy na konkrétním vozidle a motoru. Jak je nastaven pro Vaše vozidlo se informujte ve vašem autorizovaném servisu. Osobně si ale myslím, že s ohledem na typovou zástavbu provedenou systémem schváleným pro Mitsubishi není tato informace pro Vás příliš důležitá.
# Svítící kontrolka motoruMiroslav Suchan 2018-10-05 08:16
Dobrý den,
7 let mám ve Škodě Roomster namontován lpg systém STAG 300plus. Prvních 5 let systém pracoval naprosto bez problémů. Poslední 2 roky však neúspěšně bojuji s neustále se opakujícím rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv. prasátko). Diagnostika i z historie stále vypisuje tutéž závadu :
“regulace sonda za katalyzátorem P2097–001–přiliš bohatý –kontrolka závad ZAP “
1. Několikráte byli seřízeny plynové i benzinové mapy
2. Lambda sonda dle měření procuje správně
3. Výměny svíček
4. Před měsícem výměna reduktoru a repas plyn.vstřikovačů

Výsledek opět nula ! Kontrolka se rozsvítila znovu ! Máte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ??? Nebo tušíte kde problém muže být ????
Předem děkuji – Mira
# Svítící kontrolka motoruJiří Hurský 2018-10-08 08:08
Dobrý den,
odpověď viz. níže.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked