Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Výměna toroidní nádržeJiří 2020-03-17 22:48
Dobrý den,
končí mí platost nádrže. Ta je toroidní umístěna v kufru. Současná je značky GZWM a po naplnění má objem cca 35 litrů. Kolik bude stát výměna nádrže a jak je to časově náročné? Děkuji.
# Kia Sportage - přestavbaJindřich Utěšený 2020-03-09 11:56
dobrý den, mám vozidlo Kia Sportage s motorem G4GC, 1975 ccm a 104 kW. Najeto má cca 180 000 km. Předpokládám že min ještě 10 let bude vozidlo v provozu. Ročně najezdíme cca 10 000 km, z toho asi 1/3 najezdí manželka do práce kdy se motor ani neohřeje. (asi 4 km ráno tam a odpoledne zpět) Přemýšlím o přestavbě na LPG, ale nevím jestli do takto starého vozidla se tato přestavba vůbec vyplatí.
# Kia Sportage - přestavbaJiří Hurský 2020-03-09 15:30
Dobrý den,
cena přestavby bude cca od 25 tis. Kč dle použitého systému, návratnost si budete muset spočítat sám po zadání všech vašich proměnných. Co se týče provozu na LPG při studeném motoru, silně toto nedoporučuji, protože dochází k zanášení plynových vstřikovačů kapalnými složkami plynu z důvodu jeho nedostatečného odpaření. Pokud je vozidlo takto provozováno dlouhodobě, může to vést k zalepení vstřikovačů do té míry, že bude nutno je vyměnit klidně i daleko před polovinou jejich běžné životnosti, přičemž je to celkem nákladná záležitost. Na druhou stranu pokud zbývající 2/3 provozu jsou na delší vzdálenosti, kdy se motor a následně reduktor stihne plně prohřát, nemuselo by to vadit tak zásadně. Obecně doporučuji vyšší teplotu ( chladící kapaliny ) pro přepnutí - 50-60°, což sice může vést k tomu, že systém v zimě přepne na LPG až třeba po 3 km jízdy, ale je tím zaručeno, že plyn se stihne odpařit a krom toho je to lepší i pro motor samotný, jelikož LPG má odlišnou charakteristiku hoření, než benzin. Studený motor, může mít při provozu na LPG tendenci tzv. klepat. Je tedy dobré si uvědomit, že LPG se stejně jako nafta, příliš nehodí pro krátké jízdy se studeným motorem, ale spíše na delší vzdálenosti. Pokud je ale, jak jsem již výše uvedl, takto provozováno pouze z 1/3 celkového nájezdu, mohla by přestavba dávat smysl.
# Subaru Impreza: problém s LPGJitka 2020-03-01 16:51
Zdravím :) obracím se na všechny zkušené s dotazem, budu ráda za jakékoli názory/připomínky. Hned zkraje chci zmínit, že jsem anti-technický typ a že auto není ani moje, ale přítele. Přítel je cizinec, takže všechno řeším já - čili není jiná možnost, proto se právě obracím na zkušenější v rámci této skupiny. Musím vám avšak povyprávět náš příběh od začátku. Začnu autem: Subaru Impreza, rok výroby 2008, přítel je druhý majitel, kilometry při koupení: 76 000, momentálně najeto okolo 112 000 km. Koupeno přes bazar, nejspíš dovezeno z Itálie (servisní knížka v italštině). Auto jede jak na benzín tak na LPG. S autem nebyly problémy až když jsme před rokem jeli na STK, tu nebylo ani možné začít kvůli tomu, že nádoba na LPG je starší 10ti let. Nádobu jsme nechali vyměnit, ale od té doby se nám začaly střádat problémy. Auto nešlo startovat, v servisu nám vyměnili vše, co mohli, ale na příčinu nedošli. Poté nám někdo poradil, at zkusíme přepnout na benzín ještě před tím, než zaparkujeme, že se nám třeba nepřepíná LPG a benzín automaticky. Samozřejmě, že jsme nemohli startovat, když palivo nebylo přepnuté na benzín automaticky čili plyn nebyl zahřátý. (omlouvám se za moje vysvětlování :D) Opravdu to pomohlo a i nějakou dobu fungovalo, až nám asi tak po dvou měsících praktikování tohoto začaly svítit kontrolky na olej a CRUISE dohromady, což nám znemožnilo používat auto úplně. V servisu nám řekli, at si najdeme specializovaný LPG servis a mezitím LPG nepoužíváme. Tak momentálně jezdíme na benzín. Mezitím jsme se rozhodli, že potřebujeme auto prodat a koupit větší, protože se naše rodinka rozroste o jednoho člena a do našeho kufru bychom kočárek prostě nenasoukali. Nedalo mi to a kontaktovala jsem servis, v kterém nám vyměnili LPG nádobu s tím, že je nechci obvinovat, ale problémy začaly po vyměnění a doufala, že by něco mohli zjistit. Ti byli velmi ochotní, nedokázali se avšak na systém auta připojit, protože se jedná o zahraniční systém (systém BRC) a tak, že se prostě nedozvíme kvůli zakódované řídící jednotce o jakou chybovku se jedná - čili problém nemůžeme odstranit. Naskytly se nám přirozeně následující možnosti:
pídit se po autoservisu nebo někom, kdo se na auto dokáže napojit, podle typu chybovky závadu spravit. To by bylo nejideálnější, ale do auta jsme vrazili už opravdu hodně peněz a bez výsledku a tlačí nás čas - konkrétně dítě :).
LPG systém z auta kompletně odstranit. Tohle by nás stálo prý 5 a půl tisíce, nejvíc na tom stojí prý likvidace. Prosím koukněte na otázky, které mi z toho vyplynuly.
LPG systém vyměnit. Tohle by nás vyšlo na dvacet tisíc. Museli by prý vyměnit jak nádrž tak i systém. Prosím koukněte na otázky, které mi z toho vyplynuly.

Moje otázky jsou následující:
Která z možností Vám přijde nejlogičtější?
Při odstranění LPG systému z našeho auta, není trochu zvláštní, že nám chtějí zlikvidovat i nádrž, která je opravdu pouze rok nová? Nedá se prodat nebo je pro každý LPG systém speciální nádrž (i jako lajk si myslím, že nádrž je prostě stejná pro jakýkoliv systém, že se pouze liší v rozměru)? Pokud se prodat dá, za kolik? Zde mi přijde, že v autoservisu chtěli očividně využít mé absolutní neznalosti. Prosím o radu. Za výměnu nádrže jsme před rokem zaplatili skoro devět tisíc.
3) Při kompletní výměně LPG systému - musela by se vyměnit i LPG nádrž, která je NOVÁ z minulého roku? Třeba ano, jen mi to opravdu nepřijde logické.
4) Kolik si myslíte, že má naše auto hodnotu?
s odstraněným LPG systémem
se spraveným LPG systémem
s neodstraněným a neopraveným LPG systémem

Předem děkuji za jakékoli názory.
# Subaru ImprezaJiří Hurský 2020-03-03 08:25
Dobrý den,

začnu odpověďmi na Vaše otázky na konci příspěvku:
1 ) nejlogičtější je provést diagnostiku někým, kdo danému systému rozumí ( to jsme třeba my ) a systém opravit v případě, že to bude rentabilní - vysvětlím dále.
2 ) Likividovat rok starou nádrž je samozřejmě nesmysl, lze jí použít zcela univerzálně, pouze jde o díl, který V ČR těžko prodáte na volném truhu, protože výměna nádrže je podmíněna následnou revizí, takže i kdyby si jí někdo vyměnil sám, revizi už si neudělá. Má tedy hodnotu spíše pro nějaký LPG servis, který vám za ní ale těžko dá víc, než polovinu původní ceny a to se ještě bude dost kroutit. Nicméně, každá věc má svého kupce.
3 ) Nemusela, stávající lze opětovně použít.
4 ) Skutečně nevím, ale velkou ne, stejně jako ostatní podobně stará vozidla. Zástavba v tomto případě cenu vozidla už nijak neovlivňuje. Pokud je vozidlo zachovalé a netlačí Vás finance, raději si ho nechte na dojetí např. jako druhé auto do rodiny. Předpokládám, že částka, kterou by jste za něj dostali vás neuspokojí. Ohledně hodnoty vozidla projděte inzeráty na internetu, například portál www.tipcars.cz, nebo www.cars.cz

Teď pár technickým postřehů:
Pokud se problémy objevily z ničeho nic až po výměně nádrže ( což se mi ale nechce moc věřit ), mohl by být příčinou špatně namontovaný multiventil, nebo problém s kabeláží zadního elektroventilu - vůle v konektoru, oxidace.
Špatné startování na benzin je ale u BRC poměrně běžná závada u vozidel s reduktory Genius, nájezdem více než 100.000 km na plyn, ale daná také stářím systému. Tuto závadu způsobuje výše uvedený reduktor, kde nedovírá membrána a zbytkový plyn z reduktoru uniká podtlakovou hadičkou do sání a následně otevřenými ventily do do válců. Dochází tím k "ulití" motoru, který následně nejde nastartovat, respektive jde nastartovat až po delším točení startérem, kdy dojde k " vypumpování plynu z válců a současnému odsátí plynu ze sání. Tato závada je LPG servisem poměrně snadno diagnostikovatelná i bez připojení k řídící jednotce. Pokud v situaci, kdy vozidlo před vypnutím motoru nepřepnete na benzin a následně nejde nastartovat, je z výfuku cítit plyn, je to víceméně jasné.
Pokud by šlo skutečně o tuto závadu, tak reduktor lze repasovat, je s tím nějaká práce + materiál, ale mělo by se to vejít do 3.000 Kč, nový pak cca dvojnásobek.
Někdy u starších systémů BRC rovněž netěsní vstřikovače, ty jsou ale poměrně drahé a ne všechny typy jdou opravit, přičemž v případě výměny se doporučuje měnit všechny najednou, což může vyjít i na 10.000 Kč - dle typu.
Nevím, jestli vám tyto informace k něčemu budou, ale vzhledem k tomu jakými peripetiemi jste si již prošli, doporučoval bych objednat se na servis k nám ( pokud to k nám nemáte přiliš daleko ), my se na to podíváme a pokud bude oprava rentabilní, tak opravíme - samozřejmě po vzájemné dohodě.
# Honda crv 2,0Pavel 2020-01-09 13:57
Dobrý den ,rád bych se zeptal jestli je možné přestavět vůz Honda CRV 2016,2,0 114KW a jak zvolit ochranu ventilů.
Kolik stojí přestavba?
Děkuji Pavel
# Honda CR-V 2.0Jiří Hurský 2020-01-09 14:06
Dobrý den,
ano přestavba je možná bez problémů, dělali jsme jich mnoho. Doporučuji systém Landi Renzo Evo OBD, ochranu ventilů bych doporučoval řešit přívstřikem benzinu v celém pásmu otáček. Kromě ochrany ventilů bude benzin čistit i sací kanály před ventily. Ohledně ceny přestavby se obraťte na p. Kůse, tel. 602300970, e-mail: kus@agcplus.cz
# Landi Renzo Emulator LR 25Peter 2020-01-06 00:13
Dobrý deň prajem.

Rád by som sa opýtal k tomu že mám LPG systém Landi Renzo Emulator LR 25. A nemôžem za žiadnu cenu k nemu nájsť žiadne PDF dokumenty oficiálne od Landi Renzo. V inom aute mám LPG systém Landi Renzo Lambda Control System 2 V05/2 a tam som nemal vôbec žiadny problém si dohľadať oficiálne PDF o špecifikáciach. Neviete mi poradiť prosím, kde sa dajú dohľadať niekde tieto PDF, prípadne či ich nemá Vaša firma niekde v databáze?

S pozdravom Peter
# Landi Renzo Emulator LR 25Jiří Hurský 2020-01-09 14:14
Dobrý den,
tento emulátor se používá vždy v kombinaci s nějakým systémem Landi Renzo v nějakém konkrétním vozidle a jeho zapojení jak pak zpravidla součástí daného schématu.
# CNG PrinsVÁCLAV KUMŽÁK 2019-12-31 16:27
Dobrý den poradí někdo servis diagnostiku na system PRINS CNG
# Přímaz ventilůMilan 2019-12-11 12:05
Dobrý den, mám u motoru Mitsubishi 2.0 MIVEC 110 kW vestevěno LPG LANDI RENZO (vše 2019). Pro ochranu ventilů používám mazivo LPG Gas Lube. Můžete mi prosím napsat kolik kapek za minutu mám nastavit v dávkovací jednoce pro správnou funkci.
Děkuji za odpověď Milan
# Odp.: FórumFrantišek 2019-12-07 00:26
Dobrý den, v červnu jsem koupil Mazdu CX9; 3.7l awd r.v. 2010 s úpravou na lpg, nikdy předtím jsem auto s LPG neměl. V průměru jsem tankoval 55l plynu a plná nádrž benzínu (70l) mi vydržela i tři měsíce. Asi před měsícem jsem musel koupit novou autobaterii a od té doby mi auto hlásí špatně stav LPG v nádrži a benzín mi mizí z nádrže podstatně rychleji. Když mi dojde LPG tak se auto na benzín automaticky nepřepne a motor chcípne což nebylo v hustém provozu a rychlosti 130 na D5 úplně příjemné a při tankování jsem tam dostal pouze 30 l LPG. Netušíe kde by mohl být problém? Děkuji za odpověď
# FórumJiří Hurský 2019-12-10 08:32
Dobrý den,
omlouvám se, takto nejsem schopen se k uvedným problémům smysluplně vyjádřit, byl ale bych opatrný dávat je automaticky do souvislosti s výměnou baterie. Spíše si myslím, že půjde o shodu okolností. Bude potřeba se každopádně připojit k plynové ŘJ, zkontrolovat její nastavení a provozní parametry. Dohodněte si termín návštěvy v našem servisu u pana Kůse - viz. kontakty, nebo se obraťte na kěkterého za našich partnerů v blízkosit Vašeho bydliště viz. naše interaktivní mapka v sekci partneři.
# DílyMichal 2019-11-07 13:57
Dobrý den.
Dodáváte náhradní díly do reduktoru? Zřejmě kuna mi sežrala plastová kolinka k ohřevu reduktoru na vstupu i výstupu vody a i od výstupu plynu.
# DílyJiří Hurský 2019-11-08 07:14
Dobrý den,
náhradní díly k reduktorům dodáváme, ale pouze ke značkám, které zastupujeme, nebo jsme zastupovali: Landi Renzo, BRC, Lovato, AC Stag a Europegas.
Upozorňuji, že oprava reduktoru je opravou, po které je nutno provést revizi, protože má vliv na bezpečnost systému ve vozidle. Proto by jste se do ní neměl pouštět sám. Netvrdím že by jste to nezvládl, ale revizi si sám neuděláte a odborná firma si jí pak nechá o to lépe zaplatit, takže ve finále nic neušetříte.
# S-Max EcoboostSvoboda 2019-11-01 06:03
Dobrý den.Chtěl bych se prosím zeptat,jestli jste někdy přestavovaly S-Max 2.0 Ecoboost 149 kW?Ptám se proto,jestli to vůbec lze,a jestli jde dát nádrž ze spod,jestli se musí upravit výfuk?
Děkuji za odpověď,Svoboda.
# S-Max EcoboostJiří Hurský 2019-11-05 11:13
Dobrý den,
motor 2.0 Ecoboost 149 kW přestavět lze - už se zde na fóru řešilo, ale existuje několik variant a můžou ( a budou ) se lišit zapojením elektronistalace. Proto pro ověření potebuji vědět kód motoru, zjistíte ve velkém TP.
Co se týče nádrže, to může být trochu problém. Pokud se nepletu, tak první generace S-Maxu ( po faceliftu až do roku 2015 ) nemá vůbec rezervu a nemá pro ní ani prostor, standardně lze tedy použít pouze válcovou nádrž do zavaz. prostoru, což ale u sedmimístné místné verze znamená jeho faktickou likvidaci. Toroidní nádrž pod vozidlo dát standardně nejde, musela by se upravit zadní část plechové vany pode dnem zavazadlového prostoru. Lze to, ale já bych to spíše nedoporučoval.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 12:00, 12:30 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked