Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Odp.: FórumZdenek Tomšů 2019-04-06 13:57
Dobry den.Chtel jsem se zeptat jestli je nutny privstrik na ochranu ventilu na vw polo r. v.2007,je to trivalec.Ten pan co mi tam ten lpg systém montoval rikal ze to není nutne a vůbec mi tam zadnou ochranu nedal. Dekuji
# VW Polo, přímazJiří Hurský 2019-04-08 10:54
Dobrý den,
odpovím tak, že přímaz není zcela nutný nikdy, každý motor bez něj bude pracovat, otázka je jak dlouho. Některý dlouho a bez problémů, u některého mohou odejít ventilová sedla, ventily, nebo obojí. Není vždy jednoduché určit vhodnost toho kterého motoru pro přestavbu, výrobci je nestále upravují. Nicméně, tříválec 1.2, který se dával do Pola sám o sobě dvakrát nejlepší pověst co se životnosti týče nemá. Takže pokud Vám nebude vadit určitá spoluspotřeba benzinu, která bude minimální, já osobně bych tam ten přívstřik nastavil, s ohledem na prodloužení životnosti ventilů a sedel. Je to dobré i k tomu, že nebudete vozit v nádrži starý benzin s biosložkou, která vám po delší době zalepí kdeco, od nádrže, přes palivové čerpadlo až po benzinové vstřikovače.
# Fiat Tipo- přestavba na LPGJiří 2019-03-28 19:19
Dobrý den,

Fiat ještě donedávna dodával do modelu Tipo tovární přestavbu na LPG. Nyní již bohužel ne (asi kvůli novým předpisům na emise?)
Rád bych se zeptal, zda je možná dodatečná přestavba motorů Fiat 1.4.- 70 kW, případně 1.4 T-jet- 88 kW?
Je nutná výměna původních ventilů za "tvrzené"?
Doporučujete montáž přimazávání ventilů?
Motor 1,4 T- jet je přímovstřikový motor?

Děkuji za odpovědi a zdravím,

Jiří
# Fiat Tipo - přestavba na LPGJiří Hurský 2019-03-29 07:52
Dobrý den,

Fiat opravdu zřejmě přestal vůz s LPG dodávat kvůli problémům s homologací na normu Euro 6.2, která začala platit 1.9.2018, otázka je, jestli dočasně, nebo napořád.
Nicméně toto vozidlo, respektive uváděné motory jsou bez problémů přestavět na LPG. Obě dvě vámi zmiňované jednotky mají klasické sekvenční vstřikování paliva, takže přímovstřiky to nejsou.
Výměna ventilů určitě potřeba není, pokud by se snad něco takového teoreticky dělalo, mělo by to smysl pouze, kdyby se zároveň a především měnila, nebo upravila i ventilová sedla a to mi věřte, že by jste se nedoplatil.
Přimazávání ventilů je samozřejmě možné, pro motor 1.4 70 kW lze použít i levnější podtlakový přímaz, pro 1.4 T-Jet pouze aktivní s čerpadlem, který je daleko dražší.
Pokud nechcete jezdit jen po městě, tak bych volil motor 1.4 T-jet a místo přímazu nastavil přívstřik benzinu, podle vašeho stylu jízdy alespoň 10%, ale klidně 15-20% v celém pásmu otáček. Ušetříte pořád dost a budete mít klid a jistotu, že motor nejde "nasucho".
# Dacia DusterMartin Slavík 2019-03-24 20:55
Dobrý den, je možné upravit novou Daciu Duster na pohon LPG? Jedná se o verzi SCe 1.6 /84 kW. Předpokládám, že by se dala použít toroidní nádrž místo rezervy..
# Dacia DusterJiří Hurský 2019-03-25 09:29
Dobrý den,
ano, toto vozidlo jde přestavět, s toroidní nádrží místo rezervy, do 2WD verze 2018 lze použít nádrž až 650/250, 71 l, případně širší a nižší 680/220, 66.5 l pod vozidlo. AWD verze má rezervu ve vozidle pode dnem zavazadlového prostoru, jde o jiné - vnitřní provedení nádrže a konkrétně jde o rozměr 680/240, 68 l.
# Vhodnost přestavbyKovařík 2019-03-19 13:13
Dobrý den,mám dotaz ohledně možnosti a vhodnosti přestavby na LPG u nových vozů Toyota RAV 4 - 2,0 Valvematic a Mazda Cx 5 - 2,0i Skyactiv, případně zda je potřeba dodatečné přimazávání.Předem děkuji za odpověď.
# Vhodnost přestavbyJiří Hurský 2019-03-19 16:04
Dobrý den,
obě vozidla je možno přestavět na LPG, ale u aktuálního modelu Mazdy CX-5 přestavbu nedoporučuji z důvodu citlivosti palubní elektroniky na jakýkoli zásah do vozidla, následných problémů s měřením množství benzinu v nádrži a palubním počítačem, které se nám nepodařilo vyřešit. CX-5 s motorem 2.0 Skyactiv také zrovna nepřesvědčí svým výkonem, atmosférický motor 2.0 je pro něj dle mého názoru slabý, což provoz na plyn bohužel ještě trochu umocní.
Toyota RAV4 by měla být bezproblémová, přestavbu bych určitě provedl se systémem BRC, který se nám pro VVT motory osvědčil nejlépe. Co se týče jízdní dynamiky, nemohu v tomto případě sloužit, protože s vozidlem nemám zkušenosti.
Přimazávání nutné spíše nebude, ale osobně bych aktivoval v ŘJ plynu přívstřik určitého podílu benzinu, který hlavně při vyšších otáčkách a větší zátěži motoru ochranu ventilů a ventilových sedel zabezpečí. Při vyšších otáčkách už by totiž podtlakový přímaz stejně nebyl dostatečně efektivní a aktivní přímaz je zase výrazně nákladnější.
# Dobrý večer.Ada 2019-03-18 22:35
Je možna montáž LPG na Golf 1,5 tsi 96KW kod motora DACA
# VW Golf 1.5 TSIJiří Hurský 2019-03-19 07:37
Dobrý den,
bohužel zatím ne. Jedná se o motor s tzv. přímo-nepřímým vstřikováním s osmi vstřikovači, kdy čtyři jsou v hlavě válců a další čtyři v sacích kanálech válců jako u sekvenčního vstřikování. Tento systém zvládnout přestavět na LPG není jednoduché a proto musíme vyčkat, až to výrobci námi dodávaných systémů vyřeší. U některých verzí motorů 1.8 a 2.0 TSI s obdobným systémem se to již podařilo.
# Octavia 2,0 TSI 140 kWPetr Kesler 2019-03-10 23:57
Dobrý večer,
bude možné (alespoň v dohledné době) přestavět benzínový motor 2,0 TSI 140 kW, určený pro Octavii Combi III. na LPG? Stejný dotaz se týká motoru 1,5 TSI 110 kW.
# Octavia 2,0 TSI 140 kWJiří Hurský 2019-03-11 10:42
Dobrý den,
u motoru 2.0 TSI potřebuji vědět kód motoru, abych se k tomu mohl vyjádřit.
Motor 1.5 TSI s dvojitým ( přímo-nepřímým ) vstřikováním zatím přestavět nelze. O tom kdy to bude možné bohužel zatím žádné informace nemáme.
# ŠkodaMichal 2019-02-23 07:59
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na přestavbu škody Octavie 1.4 TSI model trumf.Jestli je tento typ motoru vhodný na přestavbu a jestli je nutné přimazávání ventilů a sedel a kolik stojí přestavba děkuji za odpověď
# Škoda Octavia 1.4 TSIJiří Hurský 2019-02-27 09:20
Dobrý den,

ano, výše uvedený motor je vhodný pro přestavbu na LPG. Přimazávání ventilů a sedel nutné není, protože přímovstřikové motory po přestavbě na LPG vždy spoluspotřebovávají určité mmnožství benzinu - viz. příspěvěk níže. Tím pádem dochází k mazání a chlazení ventilů a jejich sedel benzinem, takže dodatečná ochrana přímazem není nutná. Navíc by v tomto případě musel být použit aktivní systém přímazu s elektronicky řízeným čerpadlem, což by systém znatelně prodražilo. U přeplňovaných motorů totiž nelze použít levnější pasivní podtlakový systém. Ohledně ceny přestavby se obraťte na pan Kůse, tel. 602300970, nebo e-mail: kus@agcplus.cz
# Odp.: FórumDana Liptakova 2019-01-20 10:58
Dobrý den,
už několik let jezdím s Octavií na lpg a veliká spokojenost. Nyní sháním nové auto a celkem se mi zamlouvá Rapid 1.0 81kw .. chci se zeptat, jestli má smysl dělat přestavbu u tohoto motoru na lpg? Jde mi o spotřebu, protože měsíčně najezdím přes 2000km a čistě na benzín opravdu jezdit nechci. Děkuji
# Přestavba RapidJiří Hurský 2019-02-27 09:13
Dobrý den,

ano, výše uvedené vozidlo s přímým vstřikováním benzinu umíme přestavět na LPG. Motory s přímým vstřikováním benzinu fungují jako tzv. dvojpalivové což znamená, že společně s LPG je spotřebováváno určité množství benzinu. Provoz pouze na LPG není z technických důvodů možný. Spoluspotřeba benzinu se u motorů s přímým vstřikováním pohybuje typicky v rozmezí 10-30% dle motoru a zátěže. Pokud budete jezdit s lehkou nohou, může být i nižší. Pokud budete jezdi rychle po dálnici, počítejte až s těmi 30%. Celková spotřeba se příliš lišit nebude, řekněme že vzroste o 1l / 100 km. Takže pokud bude mít vozidlo spotřebu benzinu například 7 l / 100 km, po přestavbě budete s lehčí nohou jezdit za cca 7l LPG + 0.7 l benzinu / 100 km. Toto je pouze reprezentativní příklad, 1.0 TSI bude mít v Rapidu pravděpodobně spotřebu nižší. Kalkulace návratnosti a následé úspory ja na Vás.
# Vyplati se Lpg na 500km.mes.David vojacek 2018-12-28 14:20
Ahoj.kvuli zmene zamestnani musim koupit vuz. Denne 16km. Mesicne max.500km. Vyplati se starsi Lpg ,nebo radeji holy benzinak v cene okolo 20-30000.-? Nebudou pri tak malem najezdu prubezne naklady na jizdu vyssi nez u holeho benzinaku? Diky
# Vyplatí se LPG na 500 km měsíčně?Jiří Hurský 2019-01-07 09:09
Ahoj,
to záleží na spoustě věcí. Nevím o jaké vozidlo se jedná, ale předpokládám, že zvažujete přestavbu zakoupeného, nikoli nákup již přestavěného vozidla. Pokud ano, bude záležet na tom o jaké vozidlo půjde, jakou bude mít spotřebu, kolik bude stát jeho přestavba, jak dlouho si ho budete chtít ponechat a kolik km s ním celkově budete chtít najezdit. Tohle všechno je potřeba si dát na papír a spočítat si to. 1 litr LPG dnes stojí přibližně polovinu ceny 1 litru benzinu BA95, a spotřeba na LPG bude dle kvality LPG podobná, případně mírně vyšší, než na benzin.
# palubní počítačJiří 2018-12-21 11:50
Dobrý den, mám dotaz. Po vestavbě systému Landi Renzo do vozu Dacia Duster 1,6 (motor Nissan), rok výroby 2016, najeto 47000km, se mi rozhasil totálně palubní počítač. Palivoměr benzínu ukazuje po každém startu jiný stav benzínu a to v rozdílech např. rezerva až plná nádrž. Takže nevím kolik benzínu vlastně mám. Ve firmě která vestavbu dělala mi řekli, že je to tím, že palivoměr ukazuje podle najetých km. To se mi jeví jako hloupost protože to by ukazoval pořád stejně respektive vždy méně a ne jednou míň a jednou více. Spotřeba plynu je 11,5l/100 což se mi zdá také moc když na benzín jsem jezdil za 8,5l/100. Palivoměr plynu ukazuje úplně co se mu zachce, např. při půlce nádrže ukazuje rezervu. Možná to může být tím, že nádrž je polská tudíž neoriginál landi renzo. Motor se mi pravděpodobně přehřívá (Duster nemá ukazatel teploty), jelikož po vypnutí motoru doznívají zvuky na které jsem byl zvyklý v létě po vypnutí motoru při zaplé klimatizaci. Máte zkušenosti nebo typ jak odstranit výše popsané problémy? Děkuji za odpověď J.
# Palubní počítač.Jiří Hurský 2019-01-07 08:51
Dobrý den,
Je pravdou, že u stav benzinu v nádrži u některých vozidel počítá palubní počítač podle časů benzinových vstřiků z řídící jednotky vozidla, ze kterých přibližně vypočítá množství spotřebovaného paliva. To znamená, že palubní počítač "si myslí ", že benzin z nádrže ubývá, i když neubývá, protože benzinová řídící jednotka je v provozu i když vozidlo jezdí na plyn a ne na benzin. Plynová ŘJ s benzinovou nijak nekomunikuje, pouze z ní odečítá některé provozní údaje, což znamená že benzinová ŘJ se vždy chová stále stejně, jako při provozu na benzin a předává palubnímu počítači stejná data. S výše uvedeným souvisí i to, že palubní počítač nemůže při provozu na plyn nikdy zobrazovat 100% správnou spotřebu plynu, protože časy plynových vstřiků jsou odlišné od benzinových a palubní počítač vozidla s daty z plynové ŘJ nepracuje. Výše uvedené neplatí pouze pro některá vozidla s tovární zástavbou plynu ( zejména CNG ), která mají plně integrovanou řídící elektroniku.
Problémy s měřením hladiny benzinu při provozu na plyn se řeší tzv. emulátory, což je zjednodušeně řešeno zařízení, které dodá benzinové řídící jednotce, případně palubní elektronice vozidla upravený signál, nebo upravená data ze snímačů tak, aby fungovala správně. Aby se vybral správný emulátor, je potřeba vědět jistě, jak přesně měření v daném vozidle funguje. Tuto informaci by měl umět podat autorizovaný servis značky.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked