Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# konektorJiří Bruner 2020-09-07 18:14
dobrý den, potřeboval bych konektory (male a female) pro napojení na benzinové vstřikovače Bosch Vstřikovací ventil BOSCH 0 280 158 336 . Nevíte kde je koupit?
# Espace 3.5David Doležel 2020-09-07 09:45
Dobrý den, problém je od počátku, pokud jedu na benzín po smazání chyb, tak se neobjeví. Vstřikovače mají 15 ohmů a stačí nepatrná změna a hned se ukáže chyba - vyskouseno.
# Už startujeJan Kavik 2020-09-02 13:06
8.3.2020 jsem tady psal, že Fiat Doblo II 1,4 70 kW nestartuje. Vyřešeno, startuje napoprve.Do benzínové ŘJ nahrán nově aktualní program FIAT. Pak LPG Tartarini seřízeno. Smazat adaptace (u neautorizovaných servisů) se totiž nepovedlo, přesto si svůj zmetek nechali zaplatit. Třetí plynář chtěl najet 500 km, tím se také nic nezlepšilo. Třetí zmetek vytvořen, ale opět za peníze, jako by poruchu odstranil. Kde to jsme? Kde se vytratili odborníci?
# Už startujeJiří Hurský 2020-09-07 09:08
Dobrý den
Děkuji za info k vyřešení problému, takto by mělo fórum vypadat. Systém Tartarini nemá u nás přilíš rozšířené servisní zázemí, nicméně je fér zákazníkovi předem říct, že daný systém neumím servisovat, respektive že se mohu pokusit o diagnostiku závady, ale s nejistým výsledkem. Pokud zákazník s tímto souhlasí je na druhou stranu v pořádku aby servisu zaplatil férovou částku za čas s tím strávený.
Smazat benzinové adaptace může u některých vozidel vyžadovat tovární diagnostiku značky, kterou pochopitelně mají především autorizované servisy.
# Espace 3.5David Doležel 2020-09-02 12:22
Dobrý den, mám ve voze Espace 3.5 V6 lpg s jednotkou avance 448. Při přepnutí na lpg se vždy rozsvítí chyba vstřiků. Jednotka vozidla pozná změnu parametrů, zřejmě. Má europegas řešení tohoto problému? Např. Emulátor. Díky
# Espace 3.5Jiří Hurský 2020-09-07 09:09
Dobrý den,

problém je ve vozidle od počátku - od přestavby, nebo se vyvinul časem během provozu? To je dost podstatná informace.
# 0.9 tceŠíp 2020-08-22 20:54
Dobrý den, je nutné řešit přimazávání ventilů u Dacia Sandero 0.9 tce (motor H4B)? Děkuji
# 0.9 TCeJiří Hurský 2020-09-07 09:22
Dobrý den,
je a není, rozebíráno zde již mnohokrát. Volil bych přívstřik benzinu v celém pásmu otáček. Je to nejspolehlivější metoda a navíc u tohoto motoru prakticky jediná možná. Jde o přeplňovaný motor, tím pádem nelze použít podtlakový přímaz a aktivní s čerpadlem, který by použít šel je velmi nákladný.
# TARTARINIJan Kavik 2020-08-03 21:39
Děláte systém Tartarini? V létě, po delším stáni (ráno) má sice snahu chytnout, ale trvale a pravidelně začne běžet po 8 až 10 startech. (po vstřiknutí 2 ml benzínu do sacího potrubí nastartuje vždy napoprve). Můžu (obecně) začít revizí vstřikovacích ventilů LPG, uvedením benzínové řidicí jednotky do vychozího stavu (ve Fiatu mi ji zresetuji). Po nastavení mapy LPG u jednoho z vašich doporučených techniků (Ostrava) se to totiž vůbec nezlepšilo.
# Start přímo na LPGPetr 2020-07-12 08:57
Dobrý den mám závadu na benzínovém čerpadlé a chtěl jsem se zeptat jak se startuje přímo na plin mam systém landirenzone děkuji.Petr
# Start přímo na LPGJiří Hurský 2020-09-07 09:27
Dobrý den,
platí pro Landi Renzo:
při vypnutém zapalování stisknout a přidržet přepínač LPG, zapnout zapalování a nastartovat, pustit přepínač, motor by měl nastartovat na LPG.
Upozorňuj, že funguje pouze za teplot, při kterých je plyn schopen se alespoň částečně odpařit při studedném motoru.
# InfoHonza 2020-06-12 11:49
Dobrý den, rád bych se zeptal zda do Fiatu 500l 1.4 70kw je vhodné použít ochranu ventilů. Snažím se v tom zorientovat, ale bohužel mi každý tvrdí něco jiného. Moc děkuji za odpověď.
# InfoJiří Hurský 2020-06-12 12:57
Dobrý den,
zde na fóru se to už rozebíralo a vysvětloval jsem to mnohokrát.
Speciálně výše uvedený motor není dle zkušeností nijak zvlášť náchylný na podpálení ventilů, nebo zaklepání sedel.
Nicméně stručně k ochraně ventilů. Podtlakový přímaz je nejefektivnější do cca 3000 otáček, poté již v sání klesá podlak - naopak tlak se zvyšuje a blíží se atmosférickému, což znamená, že motor přisává při vyšších otáčkách méně maziva, nebo chcete-li aditiva. Z toho jasně vyplývá, že se zvyšujícími se otáčkami účinnost tohoto systému klesá. Aktivní přímaz je naproti tomu řízen elektronicky a dávkování maziva obstarává čerpadlo. To znamená, že tento problém odpadává a přímaz je stejně efektivní v celém pásmu otáček, respektive nastavuje se tak, aby se zvyšujícími se otáčkami zvyšoval dávku maziva do sání. Existuje ještě varianta vsřikování aditiva do hadiček přede vstřikovače LPG, o té se ale zmiňovat přiliš nechci, protože má jistá úskalí.
Poslední, ale velmi účinnou a přitom levnou variantou je trvalý přívstřik benzinu, který pokud se nastaví adekvátně, poskytne dostatečnou ochranu ventilů i sedel a benzin navíc čistí sací kanály a ventily od karbonových usazenin. Nevýhoda tohoto způsobu je asi jediná a to určitá spotřeba benzinu i při provozu na LPG, což může některým ortodoxním uřivatelům vadit.
# Dácia Lodgy olej a zapalovací svíčkyMíra 2020-06-09 14:05
Dobrý den. Mám rok starou Dácii Lodgy 1.6 Sce 75 kw přestavěnou na LPG. V servisu chtějí měnít olej po 30000 t km a zapalovací svíčky po 60000 t km což se mi opravdu nezdá dobré. Prosím o váš názor kdy by jste měnil vy. První výměnu jsem udělal na své náklady po 10000 t km. Dali tam olej Elf 5w-30 že prý je to teď od Dácie schválené. Nebyl lepší pro LPG Elf 5w-40? Děkuji za info a s pozdravem Míra.
# Dacia Lodgy a zapalovací svíčkyJiří Hurský 2020-06-09 15:16
Dobrý den,
obecně doporučuji držet se servisního plánu vozidla, který bývá mimo jiné součástí návodu k obsluze, nebo servisní knížky. Pokud jsem pochopil správně, vozidlo máte od nova, tudíž obojí výše jmenované by jste měl mít. Nicméně, specifikaci oleje doporučuji přesně dodržet tu předepsanou výrobcem, interval výměny oleje po 30.000 km je ale skutečně velmi dlouhý, zkrátil bych jej na polovinu. Někdy bývá uvedeno i v servisních plánech vozidel, že v případě častých jízd ve se studeným motorem, nebo časté vysoké zátěži je doporučeno interval zkrátit na polovinu. Je také dobré vědět, že servisní interval pro výměnu oleje od výrobce se v případě prodloužených servisních intervalů vztahuje pouze a jedině na konkrétní typ oleje určitého výrobce se kterým je odzkoušen. Obecně jsou sice oleje zaměnitelné za jiné dle stejné specifikace ( viskozity ), ale jejich aditivace, která má i rozhodující vliv na jejich životnost v žádném případě stejná není. Olej specifikace 5W30 by měl pro motor 1.6 bohatě stačit neboť se u něj nepočítá s žádným zvýšeným tepelným namáháním - motor nemá příliš vysoký výkon, a ten je navíc položen v nižších otáčkách. Použitím oleje 5W40 nic nezkazíte, ale tento hustější olej se bude déle zahřívat na provozní teplotu, není tedy příliš vhodný pro krátké pojížďky. Co se týče zapalovacíh svíček, ty jsou provozem na LPG samozřejmě namáhány daleko více, než při provozu na benzin, takže interval jejich výměny je potřeba zkrátit o třetinu až polovinu, a nebo je nechat být a vyměnit prostě až když to špatně jede - rozhodnutí je na vás
# PřimazáváníZdeněk Klostermann 2020-06-03 18:13
Zdravím
Kdyby se někdy stalo že si člověk nevšimne že došla náplň v primazavani jak dlouho se dá jet aby nepoškodil motor ?

Děkuji
# PřimazáváníJiří Hurský 2020-06-04 09:06
Dobrý den,
přimazávání jako takové je preventivní opatření proti zaklepání ventilových sedel případně tzv. podpálení ventilů. Některé motory jsou na toto citlivější, některé méně. Přímaz se obvykle instaluje u motorů o kterých se ví, že citlivější jsou, ale někdy se to dělá opravdu pouze preventivně, nebo prostě proto, že zákazník to chce, jelikož si přečetl že je to dobrá věc.
Nelze tedy jednaznačně říct, jestli dojde poškození ventilů a sedel a za jak dlouho. V každém případě, když už tento systém v vozidle máte nainstalován a budu-li vycházet z toho, že ten kdo ho tam nainstaloval věděl proč to dělá, doporučuji hladinu aditiva průběžně sledovat a doplňovat. Pokud na to zapomenete, není třeba mít hned obavy. Absence přímazu by se negativně projevila až po delším provozu. Nicméně pokud Vám aditivum dojde a máte obavy, můžete pomoci motoru tím, že zvýšíte podíl jízd čistě na benzin.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 12:00, 12:30 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked