Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /pub/lpgagcwa/lpg-agcplus.cz/web/www/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1447

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# 2x nadrzJakub Sedláček 2019-08-17 09:51
Dobry den, chtel bych se zeptat, zdali mohou byt v aute 2 lpg nadrze. Konkretne- v bmw e46 mam nadrz misto rezervy, coz ale nezaruci dlouhy dojezd. Zaroven se mi nechce nadrz vyhazovat, protoze ma jeste 5 let platnost. Nejvyhodnejsim resenim pro me by bylo namontovat jeste jedno velkou valcovou lpg nadrz prez celou šíři zavazadloveho prostoru tak, aby se maximalne zvetsil dojezd na lpg. Je to technicky vubec mozne? Dekuji s pozdravem Jakub Sedláček
# 2x nádržJiří Hurský 2019-08-23 14:29
Dobrý den,

ano je to možné, má to však svoje úskalí. Z bezpečnostních důvodů by nádrže umístěné v různé výšce neměli být propojeny a mělo by se mezi nimi přepínat manuálně, což by ale znamenalo i 2 plnící přípojky. Je to z důvodu, aby nedošlo k přeplnění níže položené nádrže - toroidu. To by se ale nemělo stát, protože v nádrži je přetlak. Čistě technicky je ale možno je i propojit.
# Klidová spotřeba STAG 300Jakub 2019-08-14 10:09
Dobrý den,
chci se zeptat na klidovou spotřebu STAG 300 PLUS. V manuálu píšete že do 10mA. Já teď řešil vybitý akumulátor a měřením jsem se dostal ke klidové spotřebě (pouze LPG)150mA. Což už je celkem hodně. Není možné, že jednotka je špatně zapojena?
Děkuji
# Klidová spotřeba STAG 300Jiří Hurský 2019-08-23 14:35
Dobrý den
Těžko říct, špatně zapojena spíše ne, ale může být zkrat v kabeláži následkem poškození, nebo může být problém uvnitř řídící jednotky. Zkontroloval bych i kontakty konektoru kabeláže, zde nejsou zaoxidované, což zvýší přechodový odpor a tím i proudový odběr.
# Výměna nádrže lpgKvasnicky Petr 2019-07-04 14:22
Dobrý den,chci se zeptat na postup při výměně nádrže lpg . Děkuji.
# Výměna nádrže lpgJiří Hurský 2019-07-19 09:17
Dobrý den,
nevím jestli jsem Váš dotaz pochopil dobře, ale pokud chcete návod jak to udělat, tak ten Vám bohužel neposkytnu. Výměna nádrže náleží pouze odbornému servisu a je nutno jí spojit s následnou revizí, vystavením revizního protokolu, zápisem do přílohy TP, případně revizní knížky.
Ohledně výměny nádrže se proto obraťte na některého z našich servisních partnerů viz. náš seznam a interaktivní mapka: https://lpg-agcplus.cz/cs/partneri
Nebo se můžete objednat přímo k nám.
# Ford Mondeo 1.5ebJarda 2019-06-28 13:14
Dobrý den. Ještě prosím o vyjasnění...
Chápu-li to správně, Brc SDI 2.0 je systém s reduktorem a sekvenčním vstřikováním LPG v plynné fázi do sání...?
Co systém Brc LDI se vstřikováním LPG v tekuté fázi prostřednictvím benzínových vstřiků , ten není pro tento motor vhodný, nebo ? ...popř., Cena LDI direct je jaká ?
snažím se najít nejlepší řešení ..... děkuji za pochopení. J
# Ford Mondeo 1.5ebJiří Hurský 2019-06-28 13:44
Dobrý den,
je to klasika, reduktor a sekvenční vstřikování plynné fáze LPG do sání. BRC LDI i byl výrobcem stažen z volného trhu, jednak kvůli velmi vysoké ceně a jednak kvůli tomu, že se příšlo nato, že dlouhodobější provoz na LPG poškozuje benzinové vstřikovače, což v "lepším" případě výústí jen v to, že se přidřou a přestanou fungovat správně. V horším dochází i k jejich netěstnosti, následnému sáknutí benzinu, respektive úniku plynu. To samé se může přihodit i vysokotlakému vstřikovacímu čerpadlu. Systém totiž využívá benzin. vstřik. čerpadlo i vstřikovače vozidla, čerpadlo se samozřejmě musí upravit. Tento systém když funguje, funguje výborně. Do budoucna se s ním však v případě zájmu automobilek počítá pouze do prvovýroby, kde budou použity komponenty ( vstřik. čerpadlo + vstřikovače ) vhodné pro provoz na LPG.
# Ford Mondeo mk5 1.5 EBJarda 2019-06-28 09:07
Dobrý den.
Mám prosím několik otazek pro Ford Mondeo mk5, 1.5eb,118Kw.
Jak složité by bylo implantovat LPG do 1.5.Ecoboostu s přímým vstřikem ? Je na to nějaký jiný systém než klasika s reduktorem ? Jsou nějaká rizika ohledně dlouhodobého namáhání ventilů, sedel , vstřiků a turba ? Děláte tyto zástavby ? Jaká je cena ? Děkuji... Jarda
# Ford Mondeo mk5 1.5 EBJiří Hurský 2019-06-28 10:34
Dobrý den,
Mondeo 1.5 EB lze přestavět na LPG s italským systémem BRC SDI 2.0. Pouze pouze prosím o ověření kódu motoru, najdete jej v velkém TP. Kód motoru podporovaný firmou BRC pro přestavbu je UNCE.
LPG systém pro vozidla s přímým vstřikem je principiálně stejný jako koždý jiný, hlavní rozdíl je v emulaci tlaku benzinu, která je nutná a sofistikovanější řídící elektronice, kdy se pracuje s kratšími vstřikovacím časy, než u konvenčních systémů. Přímovstřiková vozidla po přestavbě fungují jako dvojpalivová, kdy současně s plynem je vstřikováno i určité mnnožství benzinu, což je jednak nezbytné pro udržení klidného chodu motoru, a jednak pro chlazení benzinových vstřikovačů. Typický poměr benzinu v palivu bývá 10 - 30% dle motoru a stylu jízdy. Co se týče dlouhodobých rizik, na to Vám nedokážu odpovědět, protože s nemáme zkušenosti s dlouhodobým provozem tohoto motoru na LPG, ale všeobecně: přívstřik benzinu výrazně omezuje opotřebení a riziko poškození ventilů sedel při provu na LPG. Na turbo provoz na LPG nemá zásadni vliv. U motoru 1.5 Ecoboost je navíc v tomto směru výhodou, že motor má vodou chlazené výfukové svody a turbodmychadlo Borg Warner má vodou chlazenou ložiskovou skřín, takže ani případného nadměrného tepelného opotřebovávání Turba se není třeba obávat, platí pro něj ale to samé jako pro jakékoli jiné turbo - nevypínat motor po rychlé jízdě, nebo při vyšších otáčkách, než volnoběžných.
# Škoda Fabia, 1,4 16V, 55kw, kód motoru BBYMartin Černý 2019-06-19 07:41
Dobrý den,má smysl realizovat přestavbu na 16 let staré Fabii 1,4 16V s nájezdem 235.000 km? Motor je v dobré kondici a nic nezlobí. Montáž od kterého výrobce je pro tento motor nejvhodnější a s nejlepším poměrem kvality a ceny?

Díky mockrát za odpověď
Martin Černý
# Škoda Fabia, 1,4 16V, 55kw, kód motoru BBY — Martin ČernýJiří Hurský 2019-06-28 10:06
Dobrý den,
přestavba vozidla na LPG má obecně smysl tehdy, když si jej ponecháte a vydrží dostatečně dlouho pro takový kilometrový nájezd, aby se Vám vrátila vynaložená investice do přestavby a provoz na LPG Vám následně ještě ušetřil peníze.
S ohledem na stáří vozidla a jeho nájezd doporučuji určitě nějaký levný polský systém - AC STAG, nebo možná ještě spíš Europegas. Jezdit to bude dobře a přestavba nevyjde draho. Pro konkrétní cenovou nabídku se v případě zájmu obraťte na p. Kůse, tel.: 602300970, email: kus@agcplus.cz
# Dacia Logan 0.9TCe StepwayHellis 2019-06-10 19:14
Dobrý den, máte nějaké zkušenosti s předěláním Dacia Logan Stepway 0.9TCe 66Kw 2018 na plyn? DOporučil by jste to z hlediska životnosti? Ztrácí auto při předělání záruku? Kolika litrová nádrž na plyn se vejde na tento typ auta? Dále jsem po úpravě uvažoval o přečipování, pro zvýšení výkonu.Bývá s tímto problém u aut s LPG? Omlouvám se za velké množství dotazů
# Dacia Logan 0.9TCe StepwayJiří Hurský 2019-06-28 09:58
Dobrý den,
přestavbu u tohoto vozidla Vám doporučit mohu, jde o motor se sekvenčním vstřikováním, takže není tak velký problém ho přestavět. Co se životnosti týče, na to Vám nedokážu opodvědět, protože nevím jak na tom tento motor je s životností sám o sobě - při provozu na benzin, ale dle mých informací není špatný. Vozidlo jako takové při přestavbě na LPG záruku neztrácí, ale autorizovaný servis může zamítnout záruční opravu částí motoru prokazatelné poškozených provozem na LPG, což je typicky hlava válců, ventily, písty, nebo katalyzátor. Při správně nastaveném a fungujícím systému by k něčemu podobnému nemělo docházet, nicméně pamatujeme na to a výše uvedená případná poškození kryje speciální pojištění, které máme sjednáno a nabízíme jej zákazníkům pro nové a zánovní vozy. Více o pojištění na našich www: https://lpg-agcplus.cz/cs/pojisteni-lpg.
Co se týče velikosti nádrže, do aktuálního modelu Loganu se vejde 47 litrová nádrž, kterou lze plnit na 37.6 l - 80 % kapacity
Přečipování Vám určitě nedoporučím, jednak si myslím že na motor 0.9 je 66 kW až až ( tedy pokud ho nechcete předčasně uhonit ) a jednak s tím samozřejmě problémy při provozu na LPG bývají. Jsou to dvě úplně protichůdné věci - přestavbu na LPG chcete, aby jste ušetřil a zároveň chcete vyšší výkon, to se bohužel moc neslučuje.
# LpgHanus 2019-06-10 16:41
Dobry den.. Chtel by jsem se zeptat na problem s jizdou na lpg v tomto pocasi .. Mam system BRC a jakmile prekroci teplota venku prez 27st. auto na lpg vubec nejede jakoby se dusi a na volnobeh houpaji otacky a pri zapnuti klima je to totalni katastrofa.. Tohle se zacne projevovat az po ujeti nekolika km... Podle me po zahrati .. Kdyz jsem byl na diagnostice tak na nic neprisli tvarilo se to normalne.. I kdyz auto netahne.. Nevite na co ze systemu lpg muze mit to horko vliv ze pak auto nejede ? Dekuji hanus
# LPGJiří Hurský 2019-06-28 09:37
Dobrý den,
omlouvám se za opožděnou odpověď. Váš problém je zvláštní a může mít skutečně více příčin, takže nemá smysl to rozebírat na fóru, může jít o problem s nkterým s čidel, nebo třeba o závadu na elektroinstalaci. Pokud problém jste problém ještě nevyřešil, objedneje se k nám na servis a my na to přijdeme. Pro objednání se obraťte na p. Kůse, tel.: 602300970, email: kus@agcplus.cz
# Dodatek k dotazu v 09:40Ivo Čtvrtečka 2019-06-08 10:04
Pro úplnost mám reduktor:
LANDIRENZO Type LSE 98 - LI10
OLASS 1/2/3

Dodatek k dotazu v 09:40 od IvoČtvrtečky
# ReduktorIvo Čtvrtečka 2019-06-08 09:40
Dobrý den, mám Fiata 5OOL 1,4 turbo LPG přímo z výroby v Itálii. Chtěl bych se Vás zeptat. Během záruky mně už 2krát vyměňovali reduktor kvůli poruše. Ten stoji dle servisu
cca 20.000,- Kč. Pokud by se mi měl každých 20 -25.000 km porouchat reduktor, tak se ani nevyplatí na ten plyn jezdit. Můj dotaz tedy zní. Je reduktor, který montují Italové přímo ve fabrice opravitelný výměnou membrán?, nebo jestli je možné ten reduktor vyměnit za nějaký jiný v které by bylo možné vyměnit membrány za pár korun a mohlo se jezdit dále úsporně. Děkuji Vám za odpověď a zdraví Ivo Čtvrtečka
# ReduktorJiří Hurský 2019-06-10 07:53
Dobrý den,
Na základě dodatečné informace ohledně typu reduktoru mohu sdělit to, že k volně prodávané verzi reduktoru LI10 Turbo existuje opravná sada která obsahuje membrány a těsnění. Volně prodávanou verzi Li10 Turbo lze tedy opravit celkem bez problémů. Tato opravná sada stojí cca 600 Kč, když k tomu připočtu cca 2-3 h práce kvalifikovaného mechanika, mohla by se oprava vejít do 2000-2500 Kč podle servisu, ale asi ne ve Fiatu, tam bude hodinová sazba za práci asi trochu jinde. Navíc oni to podle mě stejně umět nebudou, respektive nebudou to chtít dělat, protože se tím nezabývají, plynová auta jsou pro ně okrajová zálěžitost. Proto u nich jen mění díly za nové, podle servisného postupu výrobce vozidla. Nemohu ale vyloučit ani variantu, že verze tohoto reduktoru pro Fiat není stejná jako to volně prodávaná a nejde opravit. My tyto informace nemáme, protože se součástkami dodávanými pro automobilky nepřicházíme do kontaktu a nemáme k nim přístup.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 12:00, 12:30 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked