Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Dacia Logan 0.9TCe StepwayHellis 2019-06-10 19:14
Dobrý den, máte nějaké zkušenosti s předěláním Dacia Logan Stepway 0.9TCe 66Kw 2018 na plyn? DOporučil by jste to z hlediska životnosti? Ztrácí auto při předělání záruku? Kolika litrová nádrž na plyn se vejde na tento typ auta? Dále jsem po úpravě uvažoval o přečipování, pro zvýšení výkonu.Bývá s tímto problém u aut s LPG? Omlouvám se za velké množství dotazů
# LpgHanus 2019-06-10 16:41
Dobry den.. Chtel by jsem se zeptat na problem s jizdou na lpg v tomto pocasi .. Mam system BRC a jakmile prekroci teplota venku prez 27st. auto na lpg vubec nejede jakoby se dusi a na volnobeh houpaji otacky a pri zapnuti klima je to totalni katastrofa.. Tohle se zacne projevovat az po ujeti nekolika km... Podle me po zahrati .. Kdyz jsem byl na diagnostice tak na nic neprisli tvarilo se to normalne.. I kdyz auto netahne.. Nevite na co ze systemu lpg muze mit to horko vliv ze pak auto nejede ? Dekuji hanus
# Dodatek k dotazu v 09:40Ivo Čtvrtečka 2019-06-08 10:04
Pro úplnost mám reduktor:
LANDIRENZO Type LSE 98 - LI10
OLASS 1/2/3

Dodatek k dotazu v 09:40 od IvoČtvrtečky
# ReduktorIvo Čtvrtečka 2019-06-08 09:40
Dobrý den, mám Fiata 5OOL 1,4 turbo LPG přímo z výroby v Itálii. Chtěl bych se Vás zeptat. Během záruky mně už 2krát vyměňovali reduktor kvůli poruše. Ten stoji dle servisu
cca 20.000,- Kč. Pokud by se mi měl každých 20 -25.000 km porouchat reduktor, tak se ani nevyplatí na ten plyn jezdit. Můj dotaz tedy zní. Je reduktor, který montují Italové přímo ve fabrice opravitelný výměnou membrán?, nebo jestli je možné ten reduktor vyměnit za nějaký jiný v které by bylo možné vyměnit membrány za pár korun a mohlo se jezdit dále úsporně. Děkuji Vám za odpověď a zdraví Ivo Čtvrtečka
# ReduktorJiří Hurský 2019-06-10 07:53
Dobrý den,
Na základě dodatečné informace ohledně typu reduktoru mohu sdělit to, že k volně prodávané verzi reduktoru LI10 Turbo existuje opravná sada která obsahuje membrány a těsnění. Volně prodávanou verzi Li10 Turbo lze tedy opravit celkem bez problémů. Tato opravná sada stojí cca 600 Kč, když k tomu připočtu cca 2-3 h práce kvalifikovaného mechanika, mohla by se oprava vejít do 2000-2500 Kč podle servisu, ale asi ne ve Fiatu, tam bude hodinová sazba za práci asi trochu jinde. Navíc oni to podle mě stejně umět nebudou, respektive nebudou to chtít dělat, protože se tím nezabývají, plynová auta jsou pro ně okrajová zálěžitost. Proto u nich jen mění díly za nové, podle servisného postupu výrobce vozidla. Nemohu ale vyloučit ani variantu, že verze tohoto reduktoru pro Fiat není stejná jako to volně prodávaná a nejde opravit. My tyto informace nemáme, protože se součástkami dodávanými pro automobilky nepřicházíme do kontaktu a nemáme k nim přístup.
# vw golf 1,4 tsi LPGRichard 2019-05-25 22:38
mám dotaz, koupil jsem v bazaru VW golf Variant 1,4 TSI s LPG. Auto je super, dovezené z Německa. Při centrálním odemykání a zamykání vozidla, v zadní části probíhá nějaké cca 5 sekundové bručení motorku, pak to přestane. Při nastartování je to bzučení delší, pak přestane. Je to normální nebo se jedná o nějaký problém, děkuji za radu
# VW Golf 1.4 TSI LPGJiří Hurský 2019-05-27 11:52
Dobrý den,
to co slyšíte je pravděpodobně zabzučení zadního elektroventilu, který pouští plyn z nádrže do vedení k reduktoru. Pokud by ve vozidle byl systém pro vstřikování kapalného plynu, bude slyšet také čerpadlo LPG v nádrži. To běží pořád, pouze zpravidla mění otáčky dle provozní zátěže a tím i zvuk.
# VW Touran 2.0 cngVladislav Šich 2019-05-15 14:27
Dobrý den, prosím o radu, při studeném startu mi foukne plyn do kabiny vozidla, revize je v pořádku. Hlavně to udělá jen někdy, čím to může být? Děkuji za odpověď
# VW Touran 2.0 CNGJiří Hurský 2019-05-15 15:04
Dobrý den,
především jste se o tom měl ve vlastním zájmu zmínit technikovi, který revizi prováděl, aby se pokusil zjistit příčinu. Přepodkládám ale, že základní kontrolu detektorem hořlavých plynů provedl, pak jde ještě o to, jestli statickou - při vypnutém motoru, nebo dynamickou při běžícím motoru. Pokud se nepletu, CNG nádrže jsou u Tourana pod vozidlem, takže pokud v kabině cítíte plyn, bude se tam dostávat nejspíše z motorového prostoru ventilací. Mohla by to být závada reduktoru kde podtlakovou hadicí uniká plyn do sání a z něj pak může být cítit. Tato závada se projevuje i tak, že vozidlo za studena špatně startuje i na benzin, protože motor je "ulitý" plynem. Řešením je repase reduktoru, nebo jeho výměna. Nelze vyloučit ani závadu redukčního ventilu na nádržích. V každém případě doporučuji co najdříve navštívit kvalifikovaný servis - pravděpodobně ten, kde jste byl na revizi a popsat daný problém aby se na něj mohli zaměřit a odstranit ho.
# dieselEduard Sakala 2019-05-14 14:50
Dobrý den,mám dotaz jestli jdou nebo jestli půjdou přestavovat i diesly na lpg, Prý už něco takto jezdí, dík
# DieselJiří Hurský 2019-05-14 17:35
Dobrý den,
ano, nejedná se o přestavbu v pravém slova smyslu, spíše o úpravu. To proto, že u systému Diesel-Gas plyn není primárním palivem, ale plní spíše roli jakési příměsi vzduchu pro lepší hoření směsi nafty a vzduchu ve válcích. Systém funguje po úpravě jako dvojpalivový, přičemž u běžného motoru je obvyklý optimální poměr směsi pro variantu s LPG 70/30, kde 70% je nafta a 30 % plyn. U CNG se dá vzhledem k odlišné charakteristice jeho hoření docílit poměru mírně lepšího ve prospěch plynu. Umíme tyto úpravy dieselů provádět a pro námi provedenou úpravu poskytneme veškeré legislativní podklady pro zápis do TP.
# Prins TSI jezdi jen na plynPetr 2019-05-12 21:29
Dobry den, mam uz 3 roky VW 1.2 TSI se systemem Prins koupeny v SRN. Plyn jezdi super, ale kdyz obcas dojde, auto v podstate nejede. Podobne je to pred prepnutim na plyn po startu. Na plynovy pedal reaguje motor tak s 5s spozdenim, mezi 1000-2500 otacek motor priserne skube a obcas se objevi i diskoteka na pristojove desce. Pak musim vystoupit a nastoupit. Pocitac hlasi chybu ESP, ale na OBDII vidim prilis bohata nebo chuda smes. V podstate se s tim neda na benzin jezdit. Leda na na dalnici vice nez 110km/h, pak to jede i na benzin pekne. Muze byt, ze je elektronika motoru zvykla na plyn a 95 benzin uz ji nechutna? Co s tim? Dekuji.
# Prins TSI jezdi jen na plynJiří Hurský 2019-05-13 09:24
Dobrý den,
benzinová řídící jednotka si během provozu ukládá tzv. adaptace, což jsou dlouhodobě shromažďovaná provozní data, se kterými pak pracuje. Tato data samozřejmě ukládá i při provozu na LPG - dá se říci, že jednotka se průběžně dlouhodobě přizpůsobuje motoru a následně optimalizuje přípravu směsi. To co píšete by tedy teoreticky mohla být pravda, ale znamenalo by to, že LPG systém má poměr směsi výrazně špatně nastaven, pak by ale auto špatně jezdilo i na plyn. Nicméně pokud by tomu tak bylo, mělo by stačit ujet alespoň 100 km čistě na benzin v různých provozních režimech a adaptace by se měla srovnat. Případně je možno pro rychlejší najetí nové adaptace nechat v servisu vybaveném VW diagnostikou tu starou smazat a vozidlo pak na benzin najet "od nuly" jako při záběhu nového.
Osobně se ale trochu obávám, že za Vaším problém budou vadné, nebo spíše zapečené benzinové vstřikovače. U motorů TSI se to stává i při provozu na benzin i při relativně malém nájezdu km. Přímovstřikové systémy fungují i po přestavbě na plyn běžně jako dvojpalivové ( již se tu několikrát řešilo ), takže z objektivních technických příčin je současně s LPG ( případně CNG ) nutno spotřebovávat i určité množství benzinu, čehož vedlejším pozitivním efektem při provozu na plyn je i to, že benzin vstřikovače ochlazuje a lehce promazává. Navím jak velký podíl benzinu má nastaven Prins, ale pokud by byl příliš malý a benzin se spotřebovával pouze v nepatrném množství, tak benzinovému palivovému systému to nepřidá, naopak k problému s přehříváním vstřikovačů se pak přidává ještě problém s biosložkou v benzinu. Pokud benzin není pravidelně spotřebováván, tak biosložka v něm degraduje a vznikají kaly, které se usazují v palivovém systému a můžou v lepším případě pouze ucpat palivový filtr, ale také zalepit palivové čerapadlo ( které pak může i shořet ), nebo vysokotlaké vstřikovací čerpadlo a benzinové vstřikovače. Ale zpět k problému: problém s benzinovými vstřikovači se Vám může projevit například tak, že motor, má na volnoběh neklidný chod, jako kdyby nešel na všechny válce - tento jednoduchý test platí pouze v případě, že máte v pořádku zapalovací svíčky a cívky. Dále je potřeba diagnostikou zkontrolovat vstřikovací časy benzinových vstřikovačů, zkušený mechanik podle nich pozná jestli jsou v pořádku, nebo ne a případně který je špatný. Pokud je některý špatný, je vždy lepší vyměnit všechny najednou, což sice může být nemalá investice, ale máte pak klid. Ostatní tatiž pak brzy odejdou tak jako tak. Pokud by se časy vstřikovačů zdáli být v pořádku, je potřeba zkontrolovat palivový filtr benzinového čerpadla, jestli není ucpaný. O svíčkách jsem se už krátce zmiňoval, to je základní věc ke kontrole, ve vašem případě to ale jimi nejspíš nebude, protože by auto nejezdilo pořádně ani na plyn, totéž platí o zapalovacích cívkách.
# samovolné přepínání lpg na benzímJiří Dušek 2019-05-08 18:20
dobrý den, chtěl jsem se zeptat proč přeskakuje lpg na benzín, když uberu plyn ,sundám nohu z plynu a přeskočí to ,když přidávám tak lpg drží, dělá to prakticky hned jak se to zahřeje a i když naplním nádrž,občas to drží ,ale už jen moc málo
# samovolné přepínání lpg na benzímJiří Hurský 2019-05-09 08:11
Dobrý den,
nezlobte se, ale dotaz je příliš zjednodušený na to, abych na něj mohl smysluplně odpovědět. Potřebuji vědět mnohem víc informací - o vozidle, použitém systému, jeho stáří atd. a to asi nemá význam řešit přes fórum. Obraťte se na mě e-mailem, nebo telefonicky - viz. kontakty a uvidíme, jestli Vám budu schopen poradit. Takto mohu napsat bohužel jen to, že nevím. Můžete se k nám samozřejmě také rovnou objednat na servis.
# s-maxigor piovarci 2019-05-03 14:29
dobrý den chcem sa vás spýtať či je možné namontovat lpg do fordu s-max(galaxy) 1,6 ecoboost 118 kw alebo 2,0 ecoboost 176 kw. rok výroby 2011-2015
# S-MaxJiří Hurský 2019-05-09 11:36
Dobrý den,
z přímovstřikových motorů pro S-Max a Galaxy lze úspěšně přestavět pouze motor TNWA - 2.0 Ecoboost 149 kW a TNWB 146 kW. Motor 1.6 Ecoboost je zpracován pouze ve verzi JQD 110 kW pro Focus a C-Max, takže čistě teoreticky by sice šla přestavět i verze JTWA / JTWB 118 kW pro S-Max a Galaxy, ale není to odzkoušené výrobcem systému a mohli bychom narazit na problém. Kromě toho lze bez problémů přestavět i spolehlivý motor 2.0 Duratec HE 107 kW, který se do těchto vozidel montoval rovněž, ale jsou na něj už dost těžká, takže co se týče jízdní dynamiky, nelze čekat zázraky. Takže zvažujete-li pořízení Fordu S-Max, nebo Galaxy s benzinovým motorem s potenciálem možné přestavby na LPG a chcete-li aby to slušně jezdilo, shánějte 2.0 Ecoboost 149 kW, kód motoru TNWA, případně TNWB 146 kW.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 12:00, 12:30 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked