Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

přestavby a servis

+420 602 300 970

náhradní díly, sklad

+420 389 822 706

Fotogalerie montáží LPG

Prohlédněte si a ohodnoťte naše montáže

Prohlédnout fotografie

 

  • auto-podstranka

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Komentáře  

# Chevrolet CruzeJirka 2018-12-05 11:16
Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s montáží a následným provozem LPG ve vozidle Chevrolet Cruze, rok výroby od 2011, s motory 1.6 91 kw a 1.8 kw, kdy motory nejsou vybaveny hydraulickým vymezováním ventilové vůle. Chtěl bych i toto vozidlo jako ojetinu pořídit a přestavět opět na LPG, ale nejsem si jistý, jestli provoz na LPG ventily bez problémů vydrží. Děkuji za radu.
# Chevrolet CruzeJiří Hurský 2018-12-11 08:43
Dobrý den,
protože nejde zase o tak častý vůz, širší zkušenosti co do dlouhodobé spolehlivosti s ním nemáme. Nicméně Chevrolety motoricky špatnou pověst nemají, takže pokud se při montáži a nastavování systému provedenou určitá preventivní opatření jako například trvalý přívstřik určitého podílu benzinu, nebo přímaz aditivem, o ventily bych se neobával. Všeobecně se ale u motorů bez hydraulického vymezování ventilové vůle doporučuje její častější kontrola a případné vymezení. Ta by se ale měla v intervalu stanoveném výrobcem vozidla provádět i při provozu na benzin. Realita je ale taková, že to nikdo nedělá, dokud nemá problém. Při provozu na LPG bych ale pravidelnou kontrolu doporučoval.
# Přímaz ventilu podtlakový nebo elektronicky?rob kol 2018-11-02 23:17
DD, prosím o Váš nazor,Bez ohledu na cenu, je spolehlivější a lepší přimaz ventilů podtlakový nebo elektronicky ? Ev. jaké jsou výhody a nevýhody obou provedení? Děkuji.
# Přímaz ventilů podtlakový nebo elektronicky?Jiří Hurský 2018-11-05 10:45
Dobrý den,
pokud pomineme cenu, je co do provozních vlastností určitě lepší systém aktivní elektronický. Je to z prostého důvodu přesnějšího a rovnoměrnějšího dávkování aditiva při všech výkonových režimech motoru. Co se týče provozní spolehlivosti odpovím tak, že jednodušší systém má vždy menší pravděpodobnost poruchy. To ale platí vždy a všude. Elektronický systém principiálně poruchový není. Navíc je propojen s řídící jednotkou plynového systému, která zpravidla dokáže na jeho případné selhání upozornit.
# poděkováníMilan 2018-10-29 20:47
Dobrý den pane Hurský,
děkuji za obsáhlou a srozumitelnou odpověď.
Přeji hezký den a hodně spokojených zákazníků.
Milan
# ochrana ventilůMilan 2018-10-27 19:22
Dobrý den pane Hurský,
Děkuji za odpověď. S přestavbou jsem opravdu spokojen a chtěl jsem se poradit, co udělat, aby motor pracoval při všech otáčkách v optimálním režimu. Můj dotaz na systém ochrany ventilů směřoval k tomu, zda by při jízdě po dálnici, nebylo vhodnější přepnout provoz pouze na benzin.
Ještě jednou děkuji za čas, který jste mi věnoval a přeji hezký den. Milan
# Ochrana ventilůJiří Hurský 2018-10-29 10:48
Dobrý den,
samozřejmě přepnutím na benzin při vyšší zátěži nikdy nic nezkazíte, pouze pak nešetříte. Co se týče jízdy po dálnici, bude záležet v jakém režimu pojedete. Pokud pojedete po naší dálnici 130 km/h, motor bude pravděpodobně točit někde kolem 3500 ot./min ( u motoru 2.0 v Outlanderu asi i méně ) a v tomto režimu můžete bez obav jet na LPG. Pokud pojedete třeba po německé dálnici rychleji - myslím trvale, a otáčky pak budou trvale řekněme nad 4500 a více, motoru přepnutí na benzin samozřejmě pomůže. Osobně si ale myslím, že na to bylo při nastavování systému během montáže již pamatováno a pro vyšší otáčky máte nastaven přívstřik benzinu.
# Ochrana ventilůMilan 2018-10-22 11:29
Dobrý den,
nechal jsem si vestavět u autorizovaného prodejce do nového Mitsubishi Outlander LPG LANDI RENZO s přidáváním aditiva na ochranu ventilů a ventilových sedel. Rád bych se zeptal,, jak je u tohoto systému řešena ochrana ventilů a ventilových sedel s ohledem na zatížení motoru při vysokých otáčkách. Dočetl jsem se, že při vysokých otáčkách a při velkém zatížení (např. při jízdě po dálnici) systém aditivum nedávkuje, protože v sání motoru není potřebný podtlak. Protože jinak jsem s vestavbou velmi spokojen (spotřeba cca 8 l LPG na 100 km), prosím o informaci zda je tato situace nějak řešena, nebo jaký režim provozu je třeba zvolit. Děkuji za odpověď a přeji a hezký den. Milan
# Ochrana ventilůJiří Hurský 2018-10-24 11:56
Dobrý den,
koupil jste si vozidlo přestavěné přímo od autorizovaného prodejce. Proto věřte, že daný LPG systém je pro vozidlo řádně otestován a zvolen tak, aby fungoval pro daný motor optimálně.
Všeobecně k Vašemu dotazu: může a nemusí se použít kombinace přimazávání aditivem a navíc přívstřik benzinu při špičkovém výkonu - nejvyšších otáčkách. Rozhodnutí, jak systém nastavit záleží vždy na konkrétním vozidle a motoru. Jak je nastaven pro Vaše vozidlo se informujte ve vašem autorizovaném servisu. Osobně si ale myslím, že s ohledem na typovou zástavbu provedenou systémem schváleným pro Mitsubishi není tato informace pro Vás příliš důležitá.
# Svítící kontrolka motoruMiroslav Suchan 2018-10-05 08:16
Dobrý den,
7 let mám ve Škodě Roomster namontován lpg systém STAG 300plus. Prvních 5 let systém pracoval naprosto bez problémů. Poslední 2 roky však neúspěšně bojuji s neustále se opakujícím rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv. prasátko). Diagnostika i z historie stále vypisuje tutéž závadu :
“regulace sonda za katalyzátorem P2097–001–přiliš bohatý –kontrolka závad ZAP “
1. Několikráte byli seřízeny plynové i benzinové mapy
2. Lambda sonda dle měření procuje správně
3. Výměny svíček
4. Před měsícem výměna reduktoru a repas plyn.vstřikovačů

Výsledek opět nula ! Kontrolka se rozsvítila znovu ! Máte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ??? Nebo tušíte kde problém muže být ????
Předem děkuji – Mira
# Svítící kontrolka motoruJiří Hurský 2018-10-08 08:08
Dobrý den,
odpověď viz. níže.
# Kontrolka motoruMiroslav Suchan 2018-10-03 09:24
Dobrý den,

cca druhým rokem neuspěšně bojuji s neustálým rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv.prasátko). Všem mechanikům diagnostika udává, že spouštěčem je "lambda sonda za katalizátorem" Podle měření by ale měla být v pořádku. Auto jezdí na plyn,(STAG 300 Plus) na němž má najeto cca 60 000km, Nedávno došlo k výměně reduktoru a repasi plyn. vstřikovačů .....plynové mapy sedí...... ale kontrolka se rozsvítila znovu !!!!! Nemáte prosím nějakou zkušenost ?????
Děkuji M.Suchan
# Kontrolka motoruJiří Hurský 2018-10-08 07:57
Dobrý den,
Vámi uvedený problém s rozsvěcováním kontrolky "check engine" může mít celou řadu příčin, které mohou a nemusí mít původ v LPG systému. Proto nemá smysl řešit na fóru, vozidlo je potřeba řádně zdiagnostikovat ( nemyslím jen výpis z diagnostiky, ale kontrolu celého LPG systému i vozidla ) a poté problém odstranit. Předběžně si myslím, že jde problém s bohatostí směsi, ale nevím nic o vozidle - jak je staré, kolik km má najeto atd. U starších vozidel, nebo vozidel s vyšším nájezdem již nemusí správně fungovat katalyzátor, což má také za následek vámi uvedený problém, to by se ale projevilo při měření emisí. Doporučuji Vám objednat s k nám na do servisu, zjistíme, kde je problém a pokud to půjde, odstraníme ho. Pro případně objednání k nám do servisu kontaktujte pana Kůse, tel. 602300970, nebo e-mailem: kus@agcplus.cz
# Škoda Favorit - špatný volnoběh na LPGFrantišek Boháček 2018-10-01 20:06
Dobrý den, prosím o radu. Mám Škoda Favorit 135LX - karburátor a LPG zařízení Tomasetto Achylle 100PS. Na voze je problematický volnoběh LPG. Na benzín funguje vše správně, otáčky cca 800ot./min. ale na LPG někdy volnoběh drží, jindy jsou otáčky výrazně nižší a někdy motor i zhasne. Při delším stání na volnoběh se otáčky vždy časem srovnají na správnou hodnotu. Stává se to nepravidelně, při některých jízdách to nezlobí, jindy zase zlobí celou jízdu bez ohledu na teplotu. Svíčky nové, vzduchový filtr nový, ve směšovači vyměněn kulatý papírový filtr kapalné fáze. Při jízdě na LPG vůz neškube a má správný výkon v celém rozsahu otáček, jen ten volnoběh zlobí. Motor je celkově v dobrém stavu. Děkuji za radu. S pozdravem Boháček
# Škoda Favorit - špatný volnoběh na LPGJiří Hurský 2018-10-08 07:34
Dobrý den,
doporučuji se objednat k nám do sevisu a naši mechanici Vám závadu odstraní. K objednání do servisu kontaktujte p. Kůse na tel. 602300970, nebo e-mailem: kus@agcplus.cz
Ceny opravy se u vozidla jako je to Vaše není třeba obávat.
# Fiat tipo 1.4Jiri 2018-09-30 21:15
Dobry den,chtel bych se zeptat chci si koupit nove tipo od fiatu ale atmosferu 1.4 16v a v prodejne me nedoporucili montovat do tohoto auta plyn ze by nevydrzela hlava motoru je mozne dat plyn do tohoto modelu?
# Fiat Tipo 1.4Jiří Hurský 2018-10-08 07:30
Dobrý den,
ano je to možné. Informace o tom, že by to neměla vydržet hlava motoru nemáme. Pokud Vám to tvrdí ve Fiatu, bylo by dobré si nechat zdůvodnit proč. Pokud by mělo jí o větší citlivost ventilových sedel, dá se řešit přívstřikem benzinu, případně přímazem.
# Přístřik benzinuMilan Halousek 2018-09-12 21:35
Dobrý den,
mám nový Hyundai ix20 1,6, LPG montováno do nového vozu v salonu v Pardubicích (leden 2018), nastavený a seřízený (perfektně!!!) u vás ve Strakonicích v březnu 2018.
Chci se zeptat, jestli má význam tankovat "lepší" benzín BA98 nebo BA100, když se využívá víceméně pouze k přístřiku LPG. Samozřejmě, že nikoliv od "no name" čerpacích stanic, ale od kvalitních řetězců, aby byl benzín opravdu kvalitní, a nevodnatěl, když je v nádrži relativně dost dlouho, než se přístřikem vyčerpá. A přidávat do nádrže něco proti vodnatění benzinu? Nevadí to při spalování LPG?
Děkuji za odpověď a radu. MH
# Přívstřik BenzinuJiří Hurský 2018-09-14 14:35
Dobrý den,
jsme rádi, že jste s vozidlem spokojen. Na Váš dotaz odpovím všeobecně, protože se to týká nejen všech vozidel přestavěných a provozovaných na LPG, ale všech vozidel se zážehovými motory, která jsou provozována pouze příložitostně a poté odstavena. Pokud ve je vozidle nastaven přívstřik benzinu, čili benzin je pravidelně spotřebováván ve větším, než nepatrném množství a je pravidelně dotankováván, řekněme alespoň 1x za 3 měsíce, stačí tankovat benzin BA95 kde je vysoký podíl biosložky. Pokud je vozidlo provozováno bez přívstřiku benzinu, nebo jen s nepatrným přívstřikem a benzin není pravidelně vyjížděn, určitě doporučuji BA100, protože má zpravidla nižší nebo žádný podíl biosložky, a kvalitnější aditiva. Je tudíž chemicky stálejší a riziko poškození palivového systému vlivem chemické degradace paliva a vzniku usazenin je tudíž nižší.
Další variantou je tankovat benzin BA95 pouze v menším množství, tak aby se pravidelně vyjížděl.
Co se týče kombinace levnějšího benzinu a různých dodatečných přísad jsem toho názoru, že je lepší připlatit si za kvalitnější benzin, protožo sebelepší přísadu nikdy nepromícháte s benzinem v nádrži dokonale a navíc tyto přísady nejsou nejlevnější takže i ekonomická stránka věci je diskutabilní.

Dodáváme LPG těmto výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Dodáváme LPG výrobcům

chevrolethyundaikiamitsubishi

Kde nás najdete

AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.

Heydukova 1650
Strakonice
386 01

Kontaktujte nás

Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz 

Otevírací doba

Po - Pá: 7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

So - Ne: Zavřeno

Sledujte, sdílejte

fbtwittergooglelinked