Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.

Používáním tohoto fóra souhlasíte s následujícími pravidly. Pravidla diskuzního fóra.
AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o.
Heydukova 1650
Strakonice
386 01
Tel.: +420 389 822 700
Email: info@agcplus.cz
© 2013 - 2019 AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o. Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies | Přestavba a montáž LPG Strakonice | Auto na LPG | Auto na CNG | Mapa stránek | Vytvořeno v UNISMINI
Děkuji za odpověď Milan
omlouvám se, takto nejsem schopen se k uvedným problémům smysluplně vyjádřit, byl ale bych opatrný dávat je automaticky do souvislosti s výměnou baterie. Spíše si myslím, že půjde o shodu okolností. Bude potřeba se každopádně připojit k plynové ŘJ, zkontrolovat její nastavení a provozní parametry. Dohodněte si termín návštěvy v našem servisu u pana Kůse - viz. kontakty, nebo se obraťte na kěkterého za našich partnerů v blízkosit Vašeho bydliště viz. naše interaktivní mapka v sekci partneři.
Dodáváte náhradní díly do reduktoru? Zřejmě kuna mi sežrala plastová kolinka k ohřevu reduktoru na vstupu i výstupu vody a i od výstupu plynu.
náhradní díly k reduktorům dodáváme, ale pouze ke značkám, které zastupujeme, nebo jsme zastupovali: Landi Renzo, BRC, Lovato, AC Stag a Europegas.
Upozorňuji, že oprava reduktoru je opravou, po které je nutno provést revizi, protože má vliv na bezpečnost systému ve vozidle. Proto by jste se do ní neměl pouštět sám. Netvrdím že by jste to nezvládl, ale revizi si sám neuděláte a odborná firma si jí pak nechá o to lépe zaplatit, takže ve finále nic neušetříte.
Děkuji za odpověď,Svoboda.
motor 2.0 Ecoboost 149 kW přestavět lze - už se zde na fóru řešilo, ale existuje několik variant a můžou ( a budou ) se lišit zapojením elektronistalace. Proto pro ověření potebuji vědět kód motoru, zjistíte ve velkém TP.
Co se týče nádrže, to může být trochu problém. Pokud se nepletu, tak první generace S-Maxu ( po faceliftu až do roku 2015 ) nemá vůbec rezervu a nemá pro ní ani prostor, standardně lze tedy použít pouze válcovou nádrž do zavaz. prostoru, což ale u sedmimístné místné verze znamená jeho faktickou likvidaci. Toroidní nádrž pod vozidlo dát standardně nejde, musela by se upravit zadní část plechové vany pode dnem zavazadlového prostoru. Lze to, ale já bych to spíše nedoporučoval.
můžete mi prosím napsat zda je vhodná na přestavbu Kia Venga 1,4 66kW s nájezdem cca 90 tis.km. Je to velmi rozšířený motor používaný jak Kiou tak Hyundaiem, ale myslím že nemá hydraulické vymezování ventiové vůle a mám pocit, že tyto současné korejské motory na LPG přestavby moc doporučované nejsou. Chci se jen ujistit, protože máte dobrou pověst a proto čekám fundovanou odpověď od skutečných odborníků. Děkuji Hanzel
nejprve se omlouvám za pozdní reakci na tento příspěvek.
Kia Venga 1.4 na LPG přestavět lze, motor je citlivější na vznik vnetilových vůlí, které je potřeba pravidelně kontrolovat a a případně seřizovat po cca 20.000 km. Je žádoucí použít LPG systém s OBD připojením pro automatickou korekci směsi, nebo fyzicky připojit Lambda sondu. Je to z důvodu, že katalyzátor je přimo po výfukovými svody, takže při příliš bohaté směsi hrozí její dohoření v katalyzátoru, což může způsobit jeho vypálení s následnou devastací celého motoru nasátím jeho výplně přes EGR ventil. Určitě bych doporučoval i ochranu ventilů přívstřikem benzinu v celém pásmu otáček. Pokud dojde k dodržení výše uvedeného, motor má perspektivu na LPG dobře a bez problémů fungovat.
Mam auto Renault Grand Scenic III,r.v. 2009, 1.6 16V, 81kW. Ve voze je namontovan plyn EuropeGas. Posledni dobou auto spatne startuje, respektive prijde mi ze dlouho toci nez to chytne. Kdyz jezdim na benzin tak je to v pohode. V jedne vasi odpovedi jsem vycetl ze by to takove priznaky mohl mohl mit spatny reduktor. Da se nejak overit, ze problem prave v reduktoru? Pripadne ze je to opravdu reduktor, co to pro me bude znamenat? Musi se vymebit cely nebo se da nejak opravit?
Dekuji
ano dá, pokud sundáte, nebo ropozpojíte sací potrubí např. u airboxu, nebo někdy stačí vyjmout vzduchový filtr ( vše samozřejmě při vypnutém motoru ), neměl by ze sání být cítit plyn.
Pokud plyn cítit je - myslím tím výrazně, ukazuje to na netěsnost membrány reduktoru a únik zbytkového plynu do sání podtlakovou hadičkou. Vámi uvedný problém ale může být způsoben i opotřebenými plynovými vstřikovači, které propouští plyn i při vypnutém motoru.
Reduktory se zpravidla dají opravit - výměnou membrán a přetěsněním prakticky do stavu nového kusu - původní zůstává jen odlitek. Některé vstřikovače jdou opravit také, ale praxe ukazuje, že je lepší v případě opotřebení je vyměnit za nové, protože po opravě už to není ono.
Výše uvedené platí samozřejmě v případě, že není problém v zapalování, ale v plynovém systému. Někdy stačí v podobných případech i vyměnit svíčky. Mimochodem: při úniku plynu do sání by jste ho cítil i z motoru po vyšroubování svíček.
Každopádně navrhuji navštívít odborný servis, buď se můžete objednat přímo k nám, nebo k některému z našich partnerů: https://lpg-agcplus.cz/cs/partneri, nechat provést odbornou diagnostiku o dohodnout se servisem na nějakém pro Vás vhodném a ekonomicky přijatelném řešení.
Mám Dacii Logan 1.2 16v na LPG System elpigas + elektronická flash lube. Montáž byla provedena při 4.500 km. Teď najeto 59000. Auto hlavňe za studena hrozně špatně startuje na benzín. Někdy až na 4-5. pokus a pak několik vteřin hrozně neklidný chod. Při přepínaní na plyn a zpět je to dost znát. Cukne to. Někdy to cukne i normálně při jízdě na plynu. Ve firmě kde to montovali mi byli schopni akorat vymenit svicky a jinak nevi co s tim. V jine firme mi nastavili ventily, trochu upravili napojeni na chladici system, vyměnili plynové vstrikovace. Chvili to bylo OK, ale ted je to jeste horsi. Vyslovili poderzření, ze jsou už poškozené benzinové vstřiky. Muzete mi poradit eventuelne provezt nápravu? Uz jsem bezradný a vážne uvazuji, ze se auta zbavím.
to co popisujete může dělat reduktor, kde netěsní membrána a zbytkový plyn z reduktoru a vedení uniká podtlakovou hadičkou do sacího potrubí, což působuje tzv. ulití motoru plynem. Ten pak nestartuje ani na benzin, dokud se plyn nedostane z válců a ze sání - motor dlouho točí, než nastartuje. Stává se to právě při delší odstávce vozidla, někdy je to doprovázeno zápachem plynu z motorum, nebo výfuku.
Může to však být i špatným poměrem směsi při provozu na LPG, což pak rozhodí i benzinové adaptace. Za to zpravidla mohou plynové vstřikovače, ale ty máte jak píšete vyměněny. Pokud se nicméně vymění vstřikovače ze jiný typ, než byl v systému původně, musí se zpravidla upravit rovněž palivová mapa LPG, jinak je směs buď příliš bohatá, nebo přilíš chudá.
Každopádně myslím, že jsme schopni Vám vozidlo opravit. Kontaktujte pana Kůse na tel.: 602300970, nebo e-mailem na kus@agcplus.cz a dohodněte si s ním termín návštěvy u nás v servisu
Vážně zvažuji koupi Hyundai i 30 nebo kia Ceed 1.4 CVVT. Máte s přestavbou tohodle motoru zkušenosti , respektive je k přestavbě na LPG vhodný? Eventuělňe typ splyňovače a jestli je nutná flash sada. Dekuji a s pozdravem Martin Pavlik
přestavba tohoto motoru je bez problémů, ale doporučujeme systém s OBD pro automatickou korekci směsi a vždy přívstřik benzinu, nebo podtlakový přímaz, případně kombinaci obojího, protože podtlakový přímaz ve vyšších otáčkách už není efektivní. Typ zařízení není v tomto případě podstatný, my používáme zpravidla Landi Renzo, nebo BRC.
přestavba tohoto vozidla je možná a problémy s ní nebývají. Vaše poptávka byla předána kolegovi, který Vás bude kontaktovat s cenovou nabídkou přestavby.
ano je to možné, má to však svoje úskalí. Z bezpečnostních důvodů by nádrže umístěné v různé výšce neměli být propojeny a mělo by se mezi nimi přepínat manuálně, což by ale znamenalo i 2 plnící přípojky. Je to z důvodu, aby nedošlo k přeplnění níže položené nádrže - toroidu. To by se ale nemělo stát, protože v nádrži je přetlak. Pokud tedy odhlédneme od výše uvedeného, je možno nádrže propojit, funguje to bez problémů a k přeplnění spodní nádrže v praxi nedochází.